Makaleler
73
Tümü (73)
SCI-E, SSCI, AHCI (35)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (39)
ESCI (4)
Scopus (42)
TRDizin (25)
Diğer Yayınlar (24)
1. Evaluating students' conceptual and procedural understanding of sampling distributions
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.50, sa.1, ss.25-45, 2019 (ESCI, Scopus)
3. Matematik Öğretmenlerinin Öğrencilerinin Üstbilişlerini Harekete Geçirmeye Yönelik Davranışlarının İncelenmesi İçin Gözlem Formunun Geliştirilmesi
e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
, cilt.1, sa.41, ss.1-19, 2017 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
5. Evaluating Students' Beliefs in Problem Solving Process: A Case Study
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.12, sa.3, ss.411-429, 2016 (SSCI, Scopus)
7. Problem types used in math lessons: the relationship between student achievement and teacher preferences
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.47, sa.6, ss.863-876, 2016 (ESCI, Scopus)
8. Proje Tabanlı Öğrenmenin Öğrencilerin Merkezi Eğilim Ve Yayılım Ölçülerine Yönelik İstatistiksel Okuryazarlık Seviyelerine Etkisi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.773-796, 2015 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
9. Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitime Yönelik Algılarının Metaforlar Yoluyla Belirlenmesi
TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.2, ss.299-322, 2015 (TRDizin)
10. The effect of project-based learning on students' statistical literacy levels for data representation
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.46, sa.5, ss.658-686, 2015 (ESCI, Scopus)
11. 9. Sınıf Öğrencilerinin Sözel Problemlerdeki Eksik-Fazla Bilgiye İlişkin Farkındalıkları
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.13-22, 2015 (Hakemli Dergi)
15. İstatistik öğretiminde yeni yaklaşımların istatistiksel okuryazarlığa etkisi: proje tabanlı öğrenme.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.4, ss.356-377, 2014 (Hakemli Dergi)
17. ). Use of high school students’ context and mathematical/statistical knowledge forms in analyzing data
Bilgisayar ve Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.1-11, 2014 (Hakemli Dergi)
18. Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin olasılık kavramına yönelik istatistiksel okuryazarlık seviyelerine etkisi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.60-84, 2014 (Hakemli Dergi)
19. İstatistik öğretiminde öğrencilerin proje tabanlı öğrenme yaklaşımı hakkındaki görüşleri
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, ss.51-64, 2014 (Hakemli Dergi)
20. The effect on the 8th grade students’ attitude towards statistics of project based learning.
European Journal of Educational Research
, cilt.3, sa.2, ss.73-85, 2014 (Scopus)
21. 8. sınıf öğrencilerinin örneklem kavramına yönelik istatistiksel okuryazarlık seviyelerinin belirlenmesi
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.13, sa.4, ss.1171-1184, 2014 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
22. The effect of project-based learning on students’ statistical literacy levels for inference
Karaelmas Journal of Educational Sciences
, cilt.2, sa.1, ss.33-48, 2014 (Hakemli Dergi)
25. Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Örneklem Kavramına Yönelik İstatistiksel okuryazarlık Seviyelerine Etkisi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.185-196, 2013 (Hakemli Dergi)
27. ). A study of scale development on determination of pre-service and in-service teacher's beliefs about pre-school mathematics education
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.12, sa.4, ss.969-980, 2013 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
28. İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin istatistiksel düşünme seviyelerindeki farklılaşma.
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.12, sa.1, ss.158-178, 2013 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
36. An individualized e-learning environment to the teaching of mathematics: Student views of UZWEBMAT
AWERProcedia Information Technology - Computer Science
, cilt.1, sa.2012, ss.523-527, 2012 (Hakemli Dergi)
37. An application of individualized assessment in educational hypermedia Design of computerized adaptive testing system and its integration into UZWEBMAT
Procedia - Social and Behavioral Science Journal
, cilt.46, sa.2912, ss.3191-3196, 2012 (Hakemli Dergi)
38. Dinamik geometri yazılımı kullanımının sınıf öğretmeni adaylarının dönüşümler konusundaki akademik başarılarına etkisi
e-Journal of New WorldSciences Academy
, cilt.7, sa.1, ss.442-452, 2012 (Hakemli Dergi)
39. Üstün yetenekli ve üstün yetenekli olmayan 8. sınıf öğrencilerinin problem çözme stratejilerini kullanma durumlarının incelenmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.123-143, 2012 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
42. Using Dynamic Mathematics Software to Develop Problem Solving Skills
Mathematics & Computer Education
, cilt.46, sa.1, ss.6-17, 2012 (Hakemli Dergi)
43. Using dynamic geometry software to develop problem solving skills.
Mathematics and Computer Education
, cilt.46, sa.1, ss.6-17, 2012 (Hakemli Dergi)
45. Türkiyedeki Matematik Eğitimi Araştırmalarındaki Eğitimler:1998 ile 2007 Yılları Arası
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.40, ss.57-68, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
47. A Cross-Age Study of Students' Understanding of Limit and Continuity Concepts
BOLEMA-MATHEMATICS EDUCATION BULLETIN-BOLETIM DE EDUCACAO MATEMATICA
, cilt.24, sa.38, ss.245-264, 2011 (SSCI, Scopus)
49. Examining preservice elementary mathematics teachers’ understanding about irrational numbers.
Problems, Resources, and Issues in Mathematics Undergraduate Studies
, cilt.21, sa.5, ss.401-416, 2011 (Hakemli Dergi)
51. Java'nın web tabanlı öğretimde öğrenci bilgisayar etkileşimi sağlama Potansiyeli
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.1-11, 2010 (Hakemli Dergi)
52. Dinamik geometri yazılımı Cabri’nin 11. Sınıf öğrencilerinin trigonometri konusundaki öğrenmelerine etkisi
TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.1, sa.2, ss.200-216, 2010 (TRDizin)
53. Ortaöğretim Öğrencilerinin Günlük Yaşam Problemlerini Çözebilme Becerilerinin Belirlenmesi
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.201-217, 2010 (SCI-Expanded, TRDizin)
54. Characterizing student mathematics teachers’ levels of understanding in spherical geometry
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.41, sa.8, ss.991-1013, 2010 (Scopus)
55. Teaching Mathematics and Its Applications
Teaching Mathematics and Its Applications
, cilt.29, sa.4, ss.193-207, 2010 (Hakemli Dergi)
59. Öğrencilerin Cebir Öğrenme Alanında Sahip Oldukları Bazı Hata ve Kavram Yanılgıları
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi
, cilt.13, ss.55-77, 2009 (Hakemli Dergi)
61. Students discovering spherical geometry using dynamic geometry software
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.40, sa.3, ss.331-340, 2009 (Scopus)
62. Öğrencilerin cebir öğrenme alanında sahip oldukları bazı hata ve kavram yanılgıları
Eğitim Bilimleri ve Uygulama
, cilt.7, sa.13, ss.55-74, 2008 (Hakemli Dergi)
64. EXAMINING MATHEMATICS TEACHERS' BELIEFS ABOUT USING COMPUTERS IN MATHEMATICS TEACHING
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.35, ss.38-52, 2008 (SSCI, Scopus, TRDizin)
65. Using dynamic geometry software to gain an insight into a proof
International Journal of Computers for Mathematical Learning
, cilt.13, sa.3, ss.251-262, 2008 (Hakemli Dergi)
66. Dinamik geometri Yazılımı Cabri ile oluşturmacı öğrenme ortamı tasarımı: bir model
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.4, sa.1, ss.67-72, 2005 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
67. İlköğretim matematik öğretmen adaylarının sınıf ortamı tasarımları.
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.3, sa.1, ss.25-34, 2004 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
68. Sonsuz kümelerin karşılaştırılması: öğrencilerin kullandıkları yöntemler.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, ss.65-73, 2004 (TRDizin)
69. 8. sınıf öğrencilerinin problem çözme becerilerinin belirlenmesi: bir özel durum çalışması.
Milli Eğitim
, cilt.163, ss.132-143, 2004 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
70. Ortaöğretimdeki çocukların matematiksel ispat yapabilme durumlarının incelenmesi
ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.30, sa.316, ss.35-45, 2004 (TRDizin)
71. Problem çözme davranışlarının değerlendirilmesinde kullanılan yöntemler: klinik mülakatın potansiyeli
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.2, sa.2, ss.2-9, 2003 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
72. Fonksiyon kavramının farklı öğrenim düzeyinde olan öğrencilerdeki gelişimi
Eğitim Araştırmaları
, cilt.4, sa.16, ss.64-73, 2003 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
73. Dinamik geometri yazılımı Cabri ile geometri öğrenme: öğrenci görüşleri
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.2, sa.2, ss.67-78, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
44
1. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının İstatistiksel Okuryazarlık Düzeylerinin Örneklem Seçimi Bileşeni Bağlamında İncelenmesi
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Verilerdeki Değişime İlişkin İstatistik Okuryazarlığının İncelenmesi
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.1-2, (Özet Bildiri)
3. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İstatistik Okuryazarlığının Eleştirel Düşünme Yeterliği Açısından İncelenmesi
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.197-198, (Özet Bildiri)
9. TEOG Matematik Sorularının İlköğretim Matematik Öğretim Programı Işığında Değerlendirilmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
10. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Grafik Okuryazarlığı Düzeylerinin Belirlenmesi.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.264, (Özet Bildiri)
13. Üniversite Öğrencilerinin Örnekleme Dağılım Konusuna Ilişkin Anlamaları
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.853, (Özet Bildiri)
16. Okul öncesi öğretmenlerinin matematik öğrenme ve öğretmeye yönelik inançlarının sınıf ortamına yansımaları
X. Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2013, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
18. 11. Sınıf Öğrencilerinin Bazı Geometrik Şekiller Hakkındaki Algıları: Model Şekiller
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.146, (Özet Bildiri)
19. 11. sınıf öğrencilerinin bazı geometrik şekiller hakkındaki algıları: Model şekiller
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.146, (Özet Bildiri)
20. Matematik Öğretmen Adaylarının Süreklilik Kavramına Yönelik Problemlerin Çözümünde Dinamik Geometri Yazılımını Kullanma Şekillerinin İncelenmesi
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
21. Preservice early chilhood education teachers’ beliefs about teaching and learning mathematics
New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 24 - 26 Eylül 2012, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
22. Analysis of pre-service early childhood teachers’ activities about mathematics education
New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 24 Eylül 2012 - 26 Eylül 0201, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
23. Gerçek yaşam durumları ile ilgili veri temsil süreçlerinin incelenmesi
X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.192, (Özet Bildiri)
25. Gerçek Yaşam Durumları ile ilgili Veri Temsil Süreçlerinin İncelenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.192, (Özet Bildiri)
27. Matematik Öğretmeni Adaylarının Kullandıkları Stratejiler ve Problem Çözme Başarıları Arasındaki İlişki
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.415-418, (Özet Bildiri)
31. Öğretmenlerin Ders İçi Kullanmayı Tercih Ettikleri ve Öğrencilerin Başarılı Oldukları Problem Türlerinin Belirlenmesi
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.193-194, (Özet Bildiri)
35. Öğretmen adaylarının bilgisayar ve internet kullanım eğilimleri
3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.782-787, (Tam Metin Bildiri)
36. The Student Teachers’ Styles About Using Learning Objects In Web Based Learning Environments
8th International Educational Technology Conference (IETC 2008), Eskişehir, Türkiye, 1 - 02 Eylül 2008, ss.3, (Tam Metin Bildiri)
37. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İrrasyonel Sayılar Konusu ile İlgili Sahip oldukları Anlamaların Belirlenmesi
International Conference on Educational Sciences, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.490-497, (Tam Metin Bildiri)
38. Geometriden Geometrilere: Öğretmen Adaylarının Geometri Algılarındaki Değişim
7. Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 04 Nisan 2008, ss.7-9, (Tam Metin Bildiri)
39. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Farklı Formatlardaki Örüntü Çeşitlerine Ait Yeterliliklerinin Karşılaştırılması
7. Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 03 Nisan 2008, ss.66-77, (Tam Metin Bildiri)
40. Farklı Öğrenim Seviyelerindeki Öğrencilerin Birinci Dereceden Denklemlerin Çözümünde Yaptıkları Hataların Analizleri
7. Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 05 Mart 2008, ss.11-12, (Tam Metin Bildiri)
41. Aritmetikten Cebire Geçişte Problem Çözme Stratejileri
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 04 Mart 2008, ss.8-9, (Tam Metin Bildiri)
42. Aritmetikten Cebire: Örüntü Genelleştirme
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 04 Mart 2008, ss.4-5, (Tam Metin Bildiri)
43. Bir Öğrenme Nesnesi Ambarının Tasarımı Ve Öğrenme Kaynaklarının Paylaştırılması Amaçlı Kullanımı
. II. Uluslararası Gelecek İçin Öğrenme Alanında Yenilikler Konferansı 2008: e-Öğrenme (Future-Learning 2008), İstanbul, Türkiye, 5 - 06 Ocak 2008, ss.3, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2