Yayınlar & Eserler

Makaleler 73
Tümü (73)
SCI-E, SSCI, AHCI (35)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (39)
ESCI (4)
Scopus (42)
TRDizin (25)
Diğer Yayınlar (24)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 44

1. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının İstatistiksel Okuryazarlık Düzeylerinin Örneklem Seçimi Bileşeni Bağlamında İncelenmesi

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Verilerdeki Değişime İlişkin İstatistik Okuryazarlığının İncelenmesi

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.1-2, (Özet Bildiri)

3. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İstatistik Okuryazarlığının Eleştirel Düşünme Yeterliği Açısından İncelenmesi

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.197-198, (Özet Bildiri)

4. Lise Ögrencileri Üniversiteye Beraberinde Ne Getiriyor: Ispat Bağlamında Mantıksal Hatalar Ve Güçlükler

3. Türk Bilgisayar Ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.511-513, (Özet Bildiri)

5. THE TYPES OF EXAMPLES TEACHERS USE IN TEACHING FUNCTION CONCEPT

4TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES - WCEIS -2015, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.58-59, (Özet Bildiri)

6. 10. Sınıf Matematik Öğretmenlerinin Polinomlar Konusundaki Öğretimsel Açıklamalarının İncelenmesi

4TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES - WCEIS -2015, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.58, (Özet Bildiri)

7. Dinamik geometri yazılımları ile desteklenen bir öğrenme ortamının varsayımda bulunma üzerine etkisinin incelenmesi

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 19 Mayıs 2015, ss.213-214, (Özet Bildiri)

8. Öğretmen adaylarının ispat değerlendirme ölçütlerinin belirlenmesi

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 19 Mayıs 2015, ss.215, (Özet Bildiri)

9. TEOG Matematik Sorularının İlköğretim Matematik Öğretim Programı Işığında Değerlendirilmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Grafik Okuryazarlığı Düzeylerinin Belirlenmesi.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.264, (Özet Bildiri)

11. Ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının ispat sürecindeki muhakeme hatalarının incelenmesi

XI. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.850-851, (Özet Bildiri)

12. Öğrencilerin özel dörtgenler ile ilgili anlamalarının şekilsel kavram teorisi kapsamında değerlendirilmesi

XI. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.93-94, (Özet Bildiri)

13. Üniversite Öğrencilerinin Örnekleme Dağılım Konusuna Ilişkin Anlamaları

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.853, (Özet Bildiri)

14. Öğretmen adaylarının ispat sürecinde dinamik geometri yazılımlarını kullanma amaçlarının incelenmesi

13. Matematik Sempozyumu, Karabük, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2014, ss.448-451, (Özet Bildiri)

17. İspat yazma düzeylerini arttırmaya yönelik bir model: İSMAT Öğretim Modeli

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.42, (Özet Bildiri)

18. 11. Sınıf Öğrencilerinin Bazı Geometrik Şekiller Hakkındaki Algıları: Model Şekiller

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.146, (Özet Bildiri)

19. 11. sınıf öğrencilerinin bazı geometrik şekiller hakkındaki algıları: Model şekiller

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.146, (Özet Bildiri)

20. Matematik Öğretmen Adaylarının Süreklilik Kavramına Yönelik Problemlerin Çözümünde Dinamik Geometri Yazılımını Kullanma Şekillerinin İncelenmesi

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

21. Preservice early chilhood education teachers’ beliefs about teaching and learning mathematics

New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 24 - 26 Eylül 2012, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

22. Analysis of pre-service early childhood teachers’ activities about mathematics education

New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 24 Eylül 2012 - 26 Eylül 0201, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

23. Gerçek yaşam durumları ile ilgili veri temsil süreçlerinin incelenmesi

X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.192, (Özet Bildiri)

24. Etkili bir matematik öğrenme ortamının sahip olması gereken özelliklerine ilişkin öğretmen görüşleri

X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.454, (Özet Bildiri)

25. Gerçek Yaşam Durumları ile ilgili Veri Temsil Süreçlerinin İncelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.192, (Özet Bildiri)

26. An application of individualized assessment in educational Hypermedia: design of computerized adaptive testing system and its integration into UZWEBMAT

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3191-3196, (Tam Metin Bildiri) identifier

27. Matematik Öğretmeni Adaylarının Kullandıkları Stratejiler ve Problem Çözme Başarıları Arasındaki İlişki

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.415-418, (Özet Bildiri)

28. 8TH GRADE TURKISH STUDENTS' VAN HIELE LEVELS AND CLASSIFICATION OF QUADRILATERALS

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.473-480, (Tam Metin Bildiri) identifier

29. The change over the years of problem solving skills of pre-service elementary mathematics teachers

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2278-2283, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

30. Mathematics teachers' views about measurement and evaluation dimension of new Turkish geometry curriculum

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2678-2683, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

32. Use of Cabri 2D software in drawing height, perpendicular bisector and diagonal

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2040-2045, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

33. The effect of conceptual change approach on 9(th) grade students' achievement

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.3926-3931, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

34. Üç boyutlu geometrik şekillerin iki boyutlu düzleme resmedilmesinde oluşan algı yanılmalarına Cabri 3d yazılımının etkisi

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

35. Öğretmen adaylarının bilgisayar ve internet kullanım eğilimleri

3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.782-787, (Tam Metin Bildiri)

36. The Student Teachers’ Styles About Using Learning Objects In Web Based Learning Environments

8th International Educational Technology Conference (IETC 2008), Eskişehir, Türkiye, 1 - 02 Eylül 2008, ss.3, (Tam Metin Bildiri)

37. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İrrasyonel Sayılar Konusu ile İlgili Sahip oldukları Anlamaların Belirlenmesi

International Conference on Educational Sciences, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.490-497, (Tam Metin Bildiri)

38. Geometriden Geometrilere: Öğretmen Adaylarının Geometri Algılarındaki Değişim

7. Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 04 Nisan 2008, ss.7-9, (Tam Metin Bildiri)

41. Aritmetikten Cebire Geçişte Problem Çözme Stratejileri

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 04 Mart 2008, ss.8-9, (Tam Metin Bildiri)

42. Aritmetikten Cebire: Örüntü Genelleştirme

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 04 Mart 2008, ss.4-5, (Tam Metin Bildiri)

43. Bir Öğrenme Nesnesi Ambarının Tasarımı Ve Öğrenme Kaynaklarının Paylaştırılması Amaçlı Kullanımı

. II. Uluslararası Gelecek İçin Öğrenme Alanında Yenilikler Konferansı 2008: e-Öğrenme (Future-Learning 2008), İstanbul, Türkiye, 5 - 06 Ocak 2008, ss.3, (Tam Metin Bildiri)

44. Gender and Grade Differences in Turkish Secondary School Students’ Geometric Understanding Levels

XIII World Congress Comparative Education Societies, Saraybosna, Bosna-Hersek, 3 - 07 Eylül 2007, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

119

Yayın (WoS)

45

Yayın (Scopus)

46

Atıf (WoS)

181

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

231

H-İndeks (Scopus)

9

Atıf (Scholar)

210

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Proje

5

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları