Makaleler
20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (2)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (12)
3. Examination of technological and pedagogical properties in short film designs
TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF QUALİTATİVE INQUİRY
, cilt.8, sa.1, ss.122-140, 2017 (TRDizin)
4. Examination of technological and pedagogical properties in short film designs
TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF QUALİTATİVE INQUİRY
, cilt.8, sa.1, ss.122-140, 2017 (TRDizin)
5. Çocuk ve Bilim
Çocuk ve Medeniyet Derigisi
, cilt.1, sa.1, ss.15-28, 2016 (Hakemli Dergi)
6. Çocuk ve bilim eğitimi
Çocuk ve Medeniyet Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.15-28, 2016 (Hakemli Dergi)
7. Yetişkin eğlence eğilimi özeliği ölçeği Türkçe formunun psikometrik özelliklerinin incelenmesi
International Journal of Human Sciences
, cilt.13, sa.1, ss.650-662, 2016 (Hakemli Dergi)
8. Okul öncesi sosyal beceri eğitim programı pilot çalışmasının değerlendirilmesi
ACED International Journal of Family, Child and Education
, cilt.7, ss.1-8, 2015 (Hakemli Dergi)
9. Determination and interpretation of the norm values of preschool social skills rating scale teacher form
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.15, sa.4, ss.981-996, 2015 (SSCI, TRDizin)
11. Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Anne-Baba Formuna Ait Norm Değerlerinin Belirlenmesi ve Yorumlanması
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.102-115, 2014 (Hakemli Dergi)
12. Ev odaklı eğitim programının altı yaş çocuklarının bilimsel kavram kazanımlarına etkisi
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.1-19, 2014 (Hakemli Dergi)
13. Okul öncesi sosyal beceri değerlendirme ölçeği öğretmen formunun geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik analizleri
Eğitim Bilimleri ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.3, sa.8, ss.37-46, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
23
1. Okul öncesi öğretmen adayları tarafından benimsenen öğretmenlik rolü: bir karşılaştırma çalışması
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.284, (Özet Bildiri)
5. OBADER uygulama süreci üzerine özel durum çalışması
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.129, (Özet Bildiri)
12. Okul öncesi eğitim sınıflarında fen materyallerinin kullanımı ve fen etkinlikleri
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.212-213, (Özet Bildiri)
16. Okul öncesi çocuklar için sosyal beceri temelli eğitim programını geliştirme süreci
I. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 6 - 09 Aralık 2012, ss.703-716, (Tam Metin Bildiri)
17. School playgrounds as learning environments: Early childhood teachers’ beliefs and practices
7th International Conference on Education, Samos, Yunanistan, 7 - 09 Temmuz 2011, ss.138-145, (Tam Metin Bildiri)
21. Okul öncesi eğitim kurumu iç mekan tasarımlarında renk kullanımı
Uluslararası Mimarlık ve Çocuk Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Kasım 2009, ss.191-198, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
9
1. Okul öncesi dönem fen eğitiminde ölçme ve değerlendirme
Kuramdan Uygulamaya Okul Öncesinde Fen Eğitimi, Ayvacı, H.Ş. & Ünal, S:, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.429-452, 2017
2. Okul öncesi eğitim programı
Okul Öncesi Eğitime Giriş, F. Alisananoğlu, V. Bayraktar, Editör, Vize, Ankara, ss.34-66, 2016
3. Okul öncesinde fen materyalleri
Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 17- Okul Öncesinde Materyal Geliştirme, Neslihan Avcı, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.71-86, 2015
4. Okul öncesi sosyal beceri destek projesi eğitim kitapları seti
Fikriala Görsel İletişim Hizmetleri, Ankara, 2014
5. Ölçme ve grafikler
Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 5- Okul Öncesi Dönemde Matematik Eğitimi, İ. Ulutaş, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.277-296, 2014
6. Okul öncesi dönemde fen eğitimi
Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 5- Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, F. Şahin , Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.13-26, 2014
7. Social skills in preschool period
Preschool education in Turkey and in the world: A theorical and empirical perspective, H. A. Başal, E. Ömeroğlu, Z. Kostova, M.T. Derman, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, ss.10-14, 2014
8. Okulöncesi dönemde müzik eğitimi
Müzik ve zihnin gizemleri, E. Kocabaş ve S. Türk, Editör, Altın Kitaplar Yayınevi, İstanbul, ss.129-136, 2013
9. Learning and the teacher in early childhood
How do children learn best?, Şahhüseyinoğlu & D. Ilisko, Editör, Children’S Research Center Turkey Publications, Ankara, ss.31-36, 2010