Yayınlar & Eserler

Makaleler 20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (2)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (12)

5. Çocuk ve Bilim

Çocuk ve Medeniyet Derigisi , cilt.1, sa.1, ss.15-28, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

1. Okul öncesi öğretmen adayları tarafından benimsenen öğretmenlik rolü: bir karşılaştırma çalışması

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.284, (Özet Bildiri)

3. Okul öncesi öğretmen adaylarının fen eğitimine karşı yaklaşımlarının yapılandırmacı bakış açısı ile değerlendirilmesi

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.38, (Özet Bildiri)

4. 4-5 yaş çocuklarının yaralanma riski davranışlarının cinsiyet, yaralanma tipi ve bağlamı açısından incelenmesi

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.351, (Özet Bildiri)

5. OBADER uygulama süreci üzerine özel durum çalışması

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.129, (Özet Bildiri)

6. Risky play behaviours: To determine the approaches of preschool teacher

27th EECERA Annual Conference ‘Social Justice, Solidarity And Children’s Rights’, Bologna, İtalya, 29 Ağustos - 01 Eylül 2017, ss.240, (Tam Metin Bildiri)

7. Characteristics of preschool teachers: A Vignette study

27th EECERA Annual Conference ‘Social Justice, Solidarity And Children’s Rights’, Bologna, İtalya, 29 Ağustos - 01 Eylül 2017, ss.252, (Tam Metin Bildiri)

8. Okul Öncesinde "-Mış Gibi Oyunlar": Öğretmen Davranışlarının İncelenmesi

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.273, (Özet Bildiri)

9. Preschool teacher candidates’ ıdeas about “Professionalism”

5. Business and Social Science Conference, Paris, Fransa, 20 - 21 Aralık 2016, ss.28, (Tam Metin Bildiri)

10. Çocuk mizah anlayışının öğretmen-çocuk ilişkisindeki yordayıcılığının incelenmesi

5. World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.49, (Tam Metin Bildiri)

11. “Ebeveyn Olarak Ben” ölçeğinin Türk kültürüne uyarlanması

5. World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.68, (Tam Metin Bildiri)

12. Okul öncesi eğitim sınıflarında fen materyallerinin kullanımı ve fen etkinlikleri

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.212-213, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Kısa film tasarımlarında teknolojik ve pedagojik özelliklerin belirlenmesi

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.112, (Tam Metin Bildiri)

14. Yetişkin oyunculuk özelliği ölçeği Türkçe formunun psikometrik özelliklerinin öğretmen adayları açısından incelenmesi

4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

15. Okul öncesi öğretmenlerinin Türkçe dil etkinliklerine ilişkin uygulamalarının incelenmesi

7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Muğla, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

16. Okul öncesi çocuklar için sosyal beceri temelli eğitim programını geliştirme süreci

I. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 6 - 09 Aralık 2012, ss.703-716, (Tam Metin Bildiri)

17. School playgrounds as learning environments: Early childhood teachers’ beliefs and practices

7th International Conference on Education, Samos, Yunanistan, 7 - 09 Temmuz 2011, ss.138-145, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Okul öncesi sosyal beceri destek projesi

III. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongre Kitabı, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, ss.754-763, (Tam Metin Bildiri)

19. Okul öncesi öğretmenlerinin çevresel tutumları

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1536-1552, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

20. Okul öncesi eğitim programlarında bilim etkinlikleri

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.937-944, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Okul öncesi eğitim kurumu iç mekan tasarımlarında renk kullanımı

Uluslararası Mimarlık ve Çocuk Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Kasım 2009, ss.191-198, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

22. Okul öncesi eğitim kurumuna devam eden altı yaş çocuklarının mimarlık mesleğiyle ilgili görüşleri

Uluslararası Mimarlık ve Çocuk Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Kasım 2009, ss.107-115, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. Okul öncesi eğitim kurumları açık hava oyun alanlarının incelenmesi.

Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2009, ss.651-653, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 9

1. Okul öncesi dönem fen eğitiminde ölçme ve değerlendirme

Kuramdan Uygulamaya Okul Öncesinde Fen Eğitimi, Ayvacı, H.Ş. & Ünal, S:, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.429-452, 2017

2. Okul öncesi eğitim programı

Okul Öncesi Eğitime Giriş, F. Alisananoğlu, V. Bayraktar, Editör, Vize, Ankara, ss.34-66, 2016

3. Okul öncesinde fen materyalleri

Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 17- Okul Öncesinde Materyal Geliştirme, Neslihan Avcı, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.71-86, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Ölçme ve grafikler

Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 5- Okul Öncesi Dönemde Matematik Eğitimi, İ. Ulutaş, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.277-296, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Okul öncesi dönemde fen eğitimi

Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 5- Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, F. Şahin , Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.13-26, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Social skills in preschool period

Preschool education in Turkey and in the world: A theorical and empirical perspective, H. A. Başal, E. Ömeroğlu, Z. Kostova, M.T. Derman, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, ss.10-14, 2014

8. Okulöncesi dönemde müzik eğitimi

Müzik ve zihnin gizemleri, E. Kocabaş ve S. Türk, Editör, Altın Kitaplar Yayınevi, İstanbul, ss.129-136, 2013

9. Learning and the teacher in early childhood

How do children learn best?, Şahhüseyinoğlu & D. Ilisko, Editör, Children’S Research Center Turkey Publications, Ankara, ss.31-36, 2010
Metrikler

Yayın

52

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

2

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları