Makaleler
59
Tümü (59)
SCI-E, SSCI, AHCI (31)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (33)
ESCI (2)
Scopus (28)
TRDizin (23)
Diğer Yayınlar (17)
3. A Meta-Synthesis of the Studies Using History of Mathematics in Mathematics Education
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.33, sa.4, ss.824-845, 2018 (ESCI, Scopus, TRDizin)
15. Turkish Mathematics Teachers' Concerns about the Curriculum Reform in the First Year of Implementation
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.9, sa.2, ss.177-190, 2013 (SSCI, Scopus)
17. Bilgisayarlaştırılmış uyarlanabilir test sistemleri ve eğitim yazılımlarına entegrasyonları: Teoriden pratiğe bir inceleme
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-24, 2013 (Hakemli Dergi)
18. Evaluation of Student Views about Worksheets Developed in Quadratic Functions
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.28, sa.3, ss.319-331, 2013 (SSCI, TRDizin)
19. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Becerileri
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.59-72, 2012 (TRDizin)
25. Architecture and design process of the individualized assesment system integrable to distance education softwares
Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE
, cilt.13, sa.3, ss.212-215, 2012 (Hakemli Dergi)
27. A Comparative Study of the Effects of Using Dynamic Mathematics Software on Students’ Understandings about Tangent Concept
GeoGebra International Journal of Romania
, cilt.2, sa.2, ss.13-30, 2012 (Hakemli Dergi)
29. An individualized e-learning environment to the teaching of mathematics: Student views of UZWEBMAT
AWERProcedia Information Technology - Computer Science
, cilt.1, sa.2012, ss.523-527, 2012 (Hakemli Dergi)
30. An application of individualized assessment in educational hypermedia Design of computerized adaptive testing system and its integration into UZWEBMAT
Procedia - Social and Behavioral Science Journal
, cilt.46, sa.2912, ss.3191-3196, 2012 (Hakemli Dergi)
32. Using Dynamic Mathematics Software to Develop Problem Solving Skills
Mathematics & Computer Education
, cilt.46, sa.1, ss.6-17, 2012 (Hakemli Dergi)
34. Using dynamic geometry software to develop problem solving skills.
Mathematics and Computer Education
, cilt.46, sa.1, ss.6-17, 2012 (Hakemli Dergi)
36. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının matematiksel kanıt yapmaya yönelik görüşlerinin nicel analizi
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.11, sa.4, ss.2275-2290, 2011 (SSCI, TRDizin)
38. İlköğretim 8. Sınıf Matematik Ders Kitabındaki soruların PISA matematik yeterlik düzeylerine göre sınıflandırılması
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.36, sa.161, ss.287-301, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
40. Examination of the Impact of Using an Interactive Electronic Textbook on the Affective Learning of Prospective Mathematics Teachers
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.2, sa.1, ss.34-45, 2011 (Hakemli Dergi)
41. Matematiksel kanıt yapmaya yönelik görüş ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
.Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.181-203, 2011 (TRDizin)
43. Türkiyedeki Matematik Eğitimi Araştırmalarındaki Eğitimler:1998 ile 2007 Yılları Arası
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.40, ss.57-68, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
44. Aritmetik ile Cebir Arasındaki Farklılıklar: Cebir Öncesinin Önemi
İlköğretim Online Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.812-823, 2011 (Hakemli Dergi)
45. REFLECTIONS FROM APPLICATION OF THE FOURTH GRADE MATHEMATICS COURSE CURRICULUM
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.41, ss.192-205, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
47. E-Book Usage of Graduate Students Studying Educational Sciences in Turkiye
TOJDE The Turkish Online Journal of Distance Education (elektronik)
, cilt.11, sa.1, ss.198-210, 2010 (SCI-Expanded, TRDizin)
48. The Opinions of Lecturers about the State of Education and Instructional Technologies by the Year 2023
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.9, ss.628-632, 2010 (Hakemli Dergi)
49. Characterizing student mathematics teachers’ levels of understanding in spherical geometry
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.41, sa.8, ss.991-1013, 2010 (Scopus)
51. Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Etkinliklerin Kavramsal Öğrenmeye Etkisi: Tam Sayılarda Dört İşlem Örneği
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.7, sa.2, ss.237-259, 2009 (TRDizin)
53. Öğrenme Nesnelerine Dayalı Bir Öğrenme Ortamının Farklı Açılardan Değerlendirilmesi
TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.1, sa.1, ss.51-65, 2009 (TRDizin)
55. Uzaktan Eğitimde Öğretim Yönetim Sistemi ve Senkron Eğitim Platformu Tasarim Süreci: KTÜ Örneği
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.1, sa.1, ss.87-101, 2009 (Hakemli Dergi)
57. Reflections from Senior Mathematics Student Teachers’ Views of ‘Feedback’ Concept
World Applied Science Journal
, cilt.5, sa.1, ss.111-118, 2008 (Hakemli Dergi)
59. Grafik Hesap Makinelerinin Matematik Derslerine Adaptasyonu ile ilgili Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.4, sa.4, ss.146-162, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
55
1. Pre-service Computer Teachers Perceptions of Fundemental Internet Concepts
XXII. CESE Conference, İspanya, ss.26, (Tam Metin Bildiri)
6. Pre-service Computer Teachers Perceptions of Fundemental Internet Concepts
XXII. CESE Conference, İspanya, ss.26, (Tam Metin Bildiri)
7. Power Point ve Excel yardımıyla İlköğretim Matematik Materyal Geliştirme
IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, (Özet Bildiri)
8. Power Point ve Excel yardımıyla İlköğretim Matematik Materyal Geliştirme
IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, (Özet Bildiri)
14. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının İstatistiksel Okuryazarlık Düzeylerinin Örneklem Seçimi Bileşeni Bağlamında İncelenmesi
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.1-2, (Özet Bildiri)
15. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Verilerdeki Değişime İlişkin İstatistik Okuryazarlığının İncelenmesi
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.1-2, (Özet Bildiri)
18. COMPARING THE STATISTICAL LITERACY OF STUDENTS IN DIFFERENT UNDERGRADUATE PROGRAMS IN TERMS OF STATISTICAL PROCESS
13th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Almanya, 24 Temmuz 2016 - 31 Ocak 2017, (Tam Metin Bildiri)
19. Vıews of Pre-service Elemantary Mathematics Teachers about The Use of Teaching Materials.
World 4th Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.12, (Özet Bildiri)
20. Akşan, E. & Baki, A. (2015). Vıews of Pre-service Elemantary Mathematics Teachers about The Use of Teaching Materials.
4th World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.125, (Tam Metin Bildiri)
21. Türkiye ve Almanya'daki İlköğretim Matematik Öğretmeni Yetiştirme Programlarının Karşılaştırılması
TÜRKBİLMAT-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.110, (Tam Metin Bildiri)
22. Farklı Fakülte Pogramlarında İstatistik Derslerini Yürüten Öğretim Elemanlarının İstatistik Okuryazarlığı Algıları
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.115, (Özet Bildiri)
23. Öğretmen Adaylarının Ortaokulda Verilen İstatisitk Konularına Yönelik Alanı Öğretme Bilgilerinin İncelenmesi
13. Matematik Sempozyumu, Karabük, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2014, ss.463-466, (Özet Bildiri)
24. Üniversite Düzeyinde Verilen İstatistik Dersinin İstatistiksel Muhakeme Açısından İncelenmesi
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.155, (Özet Bildiri)
25. Bir 6. Sınıf matematik öğretmeninin derslerinde karşılaştığı yanlışlar ve yanlışlara verdiği dönütler
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
27. lköğretim matematik öğretmeni adaylarının problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerilerinin belirlenmesi
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.214-215, (Özet Bildiri)
43. Uzay Geometri Öğretiminde 3D Dinamik Geometri Yazılımı Kullanımı: Öğretmen Görüşleri
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, cilt.1, ss.82-86, (Tam Metin Bildiri)
44. WEB Destekli Öğretim Yardımıyla Fraktal Geometri Kavramlarının Öğrenilmesine Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, cilt.1, ss.87-92, (Tam Metin Bildiri)
45. Dinamik Geometri Yazılımı Kullanarak Fraktal Geometri Konusunda Çalışma Yapraklarının Geliştirilmesi
II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojlleri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, cilt.1, ss.418-427, (Tam Metin Bildiri)
46. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretiminde Bilgisayar Kullanımına Yönelik Tutumları
II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojlleri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, cilt.1, ss.818-823, (Tam Metin Bildiri)
47. Aritmetikten Cebire Geçişte Problem Çözme Stratejileri
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 04 Mart 2008, ss.8-9, (Tam Metin Bildiri)
48. A Semantic and Morphological Approach For Problem Solving In Turkish
6th International Conference on Information Technologies & Telecommunication (IT&TC-2007), Ganja, Azerbaycan, 1 - 02 Haziran 2007, ss.2, (Tam Metin Bildiri)
49. Özel Kurumlarda Yürütülen Bilgisayar Kurslarının Bilgisayar Okuryazarlığı Eğitimine Katkıları
7th International Educational Technology Conference (IETC 2007), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Mayıs 2007, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
50. Bilgisayar Destekli Materyal Kullanımının Öğrencilerin Matematik Tutumlarına Etkisi
7th International Educational Technology Conference, Nicosia, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, cilt.1, ss.44-48, (Tam Metin Bildiri)
51. E-öğrenme Ortamları İçin Tekrar Kullanılabilir Öğrenme Nesneleri Tasarımı
11. Türkiye’de İnternet Konferansı, Ankara, Türkiye, 02 Nisan 2006, ss.8-9, (Tam Metin Bildiri)
52. Anlamsal Ağlar Yardımı ile Anlama Amaçlı Bilgi Modelleme
Akıllı Sistemlerde Yenilikler ve Uygulamaları Sempozyumu (ASYU 2006), İstanbul, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2006, ss.7-9, (Tam Metin Bildiri)
53. Bilgisayar Öğretmenlerinin Okullarında Eğitim Yazılımlarının Etkin Kullanımı Konusunda Eğitim Fakültesine Düşen Görevler, 3. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu
3. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Ocak 2006, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Diğer Yayınlar
1
1. Kuramdan Uygulamaya Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması
Diğer, ss.15-25, 2006