Yayınlar & Eserler

Makaleler 59
Tümü (59)
SCI-E, SSCI, AHCI (31)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (33)
ESCI (2)
Scopus (28)
TRDizin (23)
Diğer Yayınlar (17)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 55

2. Evolution of e-books in Turkiye and in the World

XXIII International Congress of History of Scienceand Technology, Macaristan, ss.19, (Tam Metin Bildiri)

4. Visualizing Development and Learning Theories by Animations

3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, ss.3, (Tam Metin Bildiri)

5. TI-92 ile Dinamik Geometri Problemleri

IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, (Özet Bildiri)

7. Power Point ve Excel yardımıyla İlköğretim Matematik Materyal Geliştirme

IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, (Özet Bildiri)

8. Power Point ve Excel yardımıyla İlköğretim Matematik Materyal Geliştirme

IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, (Özet Bildiri)

9. Evolution of e-books in Turkiye and in the World

XXIII International Congress of History of Scienceand Technology, Macaristan, ss.19, (Tam Metin Bildiri)

10. TI-92 ile Dinamik Geometri Problemleri

IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, (Özet Bildiri)

11. Visualizing Development and Learning Theories by Animations

3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, ss.3, (Tam Metin Bildiri)

12. Türkiye’nin Öğretmen Yetiştirme Deneyimi Işığı Altında Matematik Öğretmeninin Alanı Öğretme Bilgisi

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, ss.46, (Özet Bildiri)

14. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının İstatistiksel Okuryazarlık Düzeylerinin Örneklem Seçimi Bileşeni Bağlamında İncelenmesi

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.1-2, (Özet Bildiri)

15. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Verilerdeki Değişime İlişkin İstatistik Okuryazarlığının İncelenmesi

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.1-2, (Özet Bildiri)

16. Ders Analizi Destekli Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Değerlendirilmesi

IX.Uluslararası Eğitim AraşatırmalarıKnogresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.30, (Özet Bildiri)

17. Improving Prospective Mathematics Teachers' Knowledge of Student Through Lesson Analysis

Proceedings of the 40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.2, ss.51-58, (Tam Metin Bildiri)

18. COMPARING THE STATISTICAL LITERACY OF STUDENTS IN DIFFERENT UNDERGRADUATE PROGRAMS IN TERMS OF STATISTICAL PROCESS

13th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Almanya, 24 Temmuz 2016 - 31 Ocak 2017, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. Vıews of Pre-service Elemantary Mathematics Teachers about The Use of Teaching Materials.

World 4th Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.12, (Özet Bildiri)

20. Akşan, E. & Baki, A. (2015). Vıews of Pre-service Elemantary Mathematics Teachers about The Use of Teaching Materials.

4th World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.125, (Tam Metin Bildiri)

22. Farklı Fakülte Pogramlarında İstatistik Derslerini Yürüten Öğretim Elemanlarının İstatistik Okuryazarlığı Algıları

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.115, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. Üniversite Düzeyinde Verilen İstatistik Dersinin İstatistiksel Muhakeme Açısından İncelenmesi

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.155, (Özet Bildiri)

25. Bir 6. Sınıf matematik öğretmeninin derslerinde karşılaştığı yanlışlar ve yanlışlara verdiği dönütler

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

26. An application of individualized assessment in educational Hypermedia: design of computerized adaptive testing system and its integration into UZWEBMAT

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3191-3196, (Tam Metin Bildiri) identifier

27. lköğretim matematik öğretmeni adaylarının problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerilerinin belirlenmesi

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.214-215, (Özet Bildiri)

28. UZWEBMAT: A framework for expert system based on personalized adaptive and intelligent tutoring system for mathematics

IADIS International Conference e-Learning, Roma, İtalya, 20 - 23 Temmuz 2011, ss.173-180, (Tam Metin Bildiri)

29. Prospective Primary School Teachers’ Knowledge of Thier Students: The case of Mathematics

The 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.II, ss.88-96, (Tam Metin Bildiri)

30. PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS' KNOWLEDGE OF THEIR STUDENTS: THE CASE OF MATHEMATICS

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.89-96, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

31. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrencinin Ön Bilgisini Tanıma Durumlarının İncelenmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

32. Türkiye’nin Öğretmen Yetiştirme Deneyimi Işığı Altında Matematik Öğretmeninin Alanı Öğretme Bilgisi

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II,Hacettepe Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2010, ss.46, (Özet Bildiri)

33. Development of materials in instruction of decimals according to constructivist approach

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.3660-3665, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

34. Proof schemes used by first grade of preservice mathematics teachers about function topic

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

35. The opinions of lecturers about the state of education and instructional technologies by the year 2023

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

36. A new model to assess mathematical power

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

37. Mathematics teacher educators' beliefs about teacher role

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.5468-5473, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

38. Eğitim Bilimleri Alanında Lisansüstü Eğitim Yapan Öğrencilerin E-Kitap Kullanma Durumları

3. Uluslar Arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

39. Gelişim ve Öğrenme Kuramları Konulu Bir E-Kitap: Tasarım Süreci

3. Uluslar Arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.2, (Tam Metin Bildiri)

40. Conceptions of high school students about mathematical connections to the real-life

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1402-1407, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

41. An investigation of primary school teachers' proficiency perceptions about measurement and assessment methods: the case of turkey

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.681-685, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

42. Mathematics teacher educators' beliefs about assessment

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2126-2130, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

43. Uzay Geometri Öğretiminde 3D Dinamik Geometri Yazılımı Kullanımı: Öğretmen Görüşleri

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, cilt.1, ss.82-86, (Tam Metin Bildiri)

44. WEB Destekli Öğretim Yardımıyla Fraktal Geometri Kavramlarının Öğrenilmesine Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, cilt.1, ss.87-92, (Tam Metin Bildiri)

45. Dinamik Geometri Yazılımı Kullanarak Fraktal Geometri Konusunda Çalışma Yapraklarının Geliştirilmesi

II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojlleri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, cilt.1, ss.418-427, (Tam Metin Bildiri)

46. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretiminde Bilgisayar Kullanımına Yönelik Tutumları

II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojlleri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, cilt.1, ss.818-823, (Tam Metin Bildiri)

47. Aritmetikten Cebire Geçişte Problem Çözme Stratejileri

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 04 Mart 2008, ss.8-9, (Tam Metin Bildiri)

48. A Semantic and Morphological Approach For Problem Solving In Turkish

6th International Conference on Information Technologies & Telecommunication (IT&TC-2007), Ganja, Azerbaycan, 1 - 02 Haziran 2007, ss.2, (Tam Metin Bildiri)

49. Özel Kurumlarda Yürütülen Bilgisayar Kurslarının Bilgisayar Okuryazarlığı Eğitimine Katkıları

7th International Educational Technology Conference (IETC 2007), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Mayıs 2007, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

50. Bilgisayar Destekli Materyal Kullanımının Öğrencilerin Matematik Tutumlarına Etkisi

7th International Educational Technology Conference, Nicosia, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, cilt.1, ss.44-48, (Tam Metin Bildiri)

51. E-öğrenme Ortamları İçin Tekrar Kullanılabilir Öğrenme Nesneleri Tasarımı

11. Türkiye’de İnternet Konferansı, Ankara, Türkiye, 02 Nisan 2006, ss.8-9, (Tam Metin Bildiri)

52. Anlamsal Ağlar Yardımı ile Anlama Amaçlı Bilgi Modelleme

Akıllı Sistemlerde Yenilikler ve Uygulamaları Sempozyumu (ASYU 2006), İstanbul, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2006, ss.7-9, (Tam Metin Bildiri)

54. Öğretmen Adaylarının Analiz Dersindeki Başarılarına Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi: Syracuse Üniversitesi ve K.T.Ü Örneği

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 16 Haziran - 18 Eylül 2004, (Özet Bildiri)

55. Öğretmen Eğitiminde Yerel Elektronik Ağ Projesi

I. Uluslararası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 14 - 16 Ekim 1999, (Özet Bildiri)
Kitaplar 3

1. Integration of Technology into Mathematics Teaching : Past, Present and Future

Selected Regular Lectures from the 12th International Congress on Mathematical Education, Cho S. J, Editör, Springer Cham Heideilberg New York Dordrecht Institute Of Education, University Of London, Seoul, ss.17-26, 2015

2. Matematik Tarihi ve Felsefesi

Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, 2014

3. Kuramdan Uygulamaya Matematik Eğitimi

Harf Eğitim Kitabevi Egitim Yayıncılığı, Ankara, 2008
Metrikler

Yayın

118

Yayın (WoS)

43

Yayın (Scopus)

36

Atıf (WoS)

268

H-İndeks (WoS)

9

Atıf (Scopus)

317

H-İndeks (Scopus)

10

Atıf (Scholar)

215

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Proje

6

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları