Makaleler
33
Tümü (33)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
Scopus (7)
Diğer Yayınlar (26)
3. Evaluation of Researches Related to Virtual Physics Laboratory Applications
CANADIAN JOURNAL OF PHYSICS
, cilt.96, sa.6, ss.1139-1146, 2018 (SCI-Expanded, Scopus)
4. AN INTEGRATIVE APPROACH TO THE DEVELOP PRACTISING SKILLS OF PHYSICS PRE-SERVICE TEACHERS REGARDING THE LABORATORY APPLICATIONS
CANADIAN JOURNAL OF PHYSICS
, cilt.96, sa.8, ss.776-782, 2018 (SCI-Expanded, Scopus)
5. Virtual Laboratory Applications in Physics Teaching
CANADIAN JOURNAL OF PHYSICS
, cilt.95, sa.12, ss.748-755, 2017 (SCI-Expanded, Scopus)
6. Development of Teacher Guidance Materials Based on 7e Learning Method in Virtual Laboratory Environment: Electric Current Case
Procedia Social and Behavioral Sciences
, sa.191, ss.810-827, 2015 (Hakemli Dergi)
7. The effect of the guided discussion method on student success in the teaching of physics
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.3, sa.4, ss.725-738, 2011 (SCI-Expanded)
8. The effect of 11th grade students’ mathematical success on their achievement in physics
Balkan Physics Letters
, cilt.19, sa.191027, ss.240-246, 2011 (Hakemli Dergi)
9. Factors affecting students’ bias against physics course
Balkan Physics Letters,
, cilt.19, sa.191028, ss.247-257, 2011 (Hakemli Dergi)
10. Investigation of Student-Centered Teaching Applications of Physics Student Teachers
Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education
, cilt.1, ss.51-58, 2011 (Hakemli Dergi)
11. Implementation of Cooperative Learning and Guided Discussion Methods in science teaching to improve professional skills of student teachers
Journal of Turkish Science Education
, cilt.7, sa.2, ss.30-51, 2010 (Hakemli Dergi)
13. Öğretmen Adaylarının Araştırmacı Öğretmen Yaklaşımı İle Yetiştirilmelerinde Alan Çalışması Yürütmelerinin Rolü
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, ss.169-183, 2009 (Hakemli Dergi)
14. Sınıf öğretmeni adaylarının fen ve teknoloji öğretimi hakkındaki görüşleri
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.531-542, 2009 (Hakemli Dergi)
15. Öğretmen adaylarının atanma kaygılarının hizmet öncesi öğretmen eğitimi sürecine etkileri
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.4, ss.321-333, 2009 (Hakemli Dergi)
16. Öğretmen Adaylarının Atanma Kaygılarının Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi Sürecine Etkiler
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.4, ss.321-333, 2009 (Hakemli Dergi)
17. Eğitim Bilimine Giriş dersinin öğretmen adayları açısından değerlendirilmes
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.332-338, 2009 (Hakemli Dergi)
18. Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Dersinin Mesleki Beceri Gelişimlerine Etkisi Hakkındaki Görüşleri
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.528-539, 2009 (Hakemli Dergi)
19. Fizik öğretiminde işbirlikli öğrenme gruplarında probleme dayalı öğrenme uygulamalarının öğrenci kazanımlarına etkisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.143-155, 2009 (Hakemli Dergi)
20. Öğretmen adaylarının Sınıf Yönetimi dersinin mesleki beceri gelişimlerine etkisi hakkındaki görüşleri
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.528-539, 2009 (Hakemli Dergi)
21. Fizik öğretmenlerinin öğretim süreci ile ilgili yeterlikleri hakkındaki öğretmen ve öğrenci görüşleri: Van ili örneği
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.178-188, 2009 (Hakemli Dergi)
22. İşbirlikli öğrenme gruplarında probleme dayalı öğrenme uygulaması: Akışkanlarda Direnç Kuvveti ve Limit hız örneği-II
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.344-359, 2009 (Hakemli Dergi)
23. Fen ve Teknoloji Öğretiminde Öğretmenlerin Rolleri ve Sorumlulukları
İlköğretmen Dergisi
, cilt.7, ss.23-29, 2007 (Hakemli Dergi)
24. A Cross-Age Study of the Understanding of Three Genetic Concepts: How Do They Image the Gene, DNA and Chromosome?
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
, cilt.15, sa.2, ss.192-202, 2006 (SSCI, Scopus)
25. An Integrative Model for Preparing Effective Teachers
The Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.6, sa.23, ss.168-176, 2006 (Hakemli Dergi)
26. Öğretmeni Adaylarının Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Geliştirme Dersinde Mesleki Becerilerini Geliştirme Düzeyi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.10, ss.81-89, 2005 (Hakemli Dergi)
27. Bilgisayar Destekli Fizik Öğretiminde Çalışma Yapraklarına Dayalı Materyal Geliştirme ve Uygulama
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.4, sa.3, ss.120-131, 2005 (Hakemli Dergi)
28. Öğretmen Adaylarına Öğretimde Yöntem Zenginliği Kazandırmak İçin Farklı Bir Yaklaşım
The Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.19, ss.251-262, 2005 (Hakemli Dergi)
30. Improving Professional Skills of Practitioners by Constructing an Effective Approach in Science Teaching
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.3, sa.4, ss.28-37, 2004 (Hakemli Dergi)
31. Öğrencilerin Fen Bilgisi Dersine Karşı Tutumlarını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, ss.376-397, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
58
1. Öğrencilerin fizik dersine yönelik önyargılı tutumlarını etkileyen faktörler
Turkish Physical Society 27. International Physics Conference7, İstanbul, Türkiye, ss.3, (Tam Metin Bildiri)
2. Suyun Elektrolizi Konusunda TGA Yöntemine Dayalı Olarak Geliştirilen Etkinliklerin Uygulanması
ISTEC-2010 International Science & Technology Conference, Kıbrıs (Kktc), ss.712, (Tam Metin Bildiri)
3. Durgun Elektrik Konusunda Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Olarak Geliştirilen Öğretim Etkinliklerinin Öğrencilerin Fen Konularına Karşı Tutumlarına ve Başarılarına Etkisi
V. International Educational Technology Conference, Sakarya University, Sakarya, Türkiye, cilt.1, ss.227, (Tam Metin Bildiri)
4. Pozitron Yok Olma Yöntemi ile Bi(Pb)-Sr-Ca-Cu-O ve Y-Ba-Cu-O Süperiletkenlerinin incelenmesi
Turkish Physical Society XVI. International Physcis Congress, İzmir, Türkiye, ss.7, (Tam Metin Bildiri)
5. Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı TGA Yöntemine Uygun Olarak Geliştirilen Etkinliklerin Öğrenci Başarısı ve Fizik Ders Kazanımlarına Etkisi
III. International Computer and Instructional Technology Symposium, Trabzon, Türkiye, ss.332, (Tam Metin Bildiri)
6. Öğretmen Adaylarının Araştırmacı Öğretmen Yaklaşımı İle Yetiştirilmelerinde Alan Çalışması Yürütmelerinin Rolü
III. International Teacher Preparation Symposium, Çanakkale, Türkiye, ss.4, (Tam Metin Bildiri)
7. An Integrative Model for Preparing Effective Teachers
International Conference on Innovation in Higher Education, Ukrayna, ss.491, (Tam Metin Bildiri)
8. Öğretmen Adaylarının KPSS Hakkındaki Görüşleri
V. International Educational Technology Conference, Sakarya, Türkiye, cilt.2, ss.669, (Tam Metin Bildiri)
9. Öğretmen Adaylarının Fizik Problemlerini Çözmedeki Yetersizlik Nedenlerinin Belirlenmesi
Turkish Physical Society 23. International Physics Congress, Sakarya, Türkiye, ss.13, (Tam Metin Bildiri)
10. Yatay Atış Hareketi konusunda işbirlikli öğrenme gruplarında probleme dayalı öğrenme uygulamalarının öğrenci kazanımlarına etkisi
ISTEC-2010 International Science & Technology Conference, Kıbrıs (Kktc), ss.907, (Tam Metin Bildiri)
11. REACT öğretim stratejisine dayalı öğretmen rehber materyali geliştirilmesi: Elektrik devrelerindeki potansiyel fark örneği
TFD-29 Turkish Physical Society 29th International Physics Congress, Muğla, Türkiye, ss.14, (Tam Metin Bildiri)
12. Developing An Activity Based Model for Turkish Physics Student Teachers in Teaching Practice
Education: Changing Times, Changing Needs, First International Conference on Education, Kıbrıs (Kktc), (Tam Metin Bildiri)
13. Implementation of the activity in the subject of the conductor capacitance in physics educatıon based on the TGA method
ICONTE-2012 3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, ss.1657, (Tam Metin Bildiri)
14. Student teachers’ views about effects of school practice on development of their professional skills
World Conference on Educational Sciences 2009, Kıbrıs (Kktc), (Tam Metin Bildiri)
15. Onbirinci sınıf öğrencilerinin matematik başarılarının fizik başarıları üzerindeki etkisi
Turkish Physical Society 27. International Physics Conference7, İstanbul, Türkiye, ss.27, (Tam Metin Bildiri)
16. Bilgisayar destekli proje tabanlı öğrenme uygulamalarının öğrencilerin fizik dersine karşı ilgi ve başarı düzeylerine etkisi
TFD-29 Turkish Physical Society 29th International Physics Congress, Muğla, Türkiye, ss.11, (Tam Metin Bildiri)
17. Comparing of Physics Mentors and Method Tutors’ Evaluations for Student Teachers
Education: Changing Times, Changing Needs, First International Conference on Education, Kıbrıs (Kktc), (Tam Metin Bildiri)
18. Elektromanyetik İndüksiyon konusunda Bağlam Temelli Öğrenme yaklaşıma dayalı olarak geliştirilen öğretim materyalinin değerlendirilmesi
ISTEC-2010 International Science & Technology Conference, Kıbrıs (Kktc), ss.278, (Tam Metin Bildiri)
19. Fizik öğretiminde uygulanan güdümlü tartışma yönteminin öğrenci başarısına etkisi
Turkish Physical Society 27. International Physics Conference, İstanbul, Türkiye, ss.4, (Tam Metin Bildiri)
20. Development of Teacher Guidance Materials Based on 7e Learning Method in Virtual Laboratory Environment: Electric Current Case
6th World Conference on Educational Sciences, Malta, (Tam Metin Bildiri)
21. Bilgisayar destekli fizik laboratuarı uygulamalarının etkililiğinin değerlendirilmesi
ISTEC-2010 International Science & Technology Conference, Kıbrıs (Kktc), ss.166, (Tam Metin Bildiri)
22. Characteristics of CuGaSez-GaAs Solar Gells
Turkish Physical Society XVI. International Physcis Congress, İzmir, Türkiye, ss.4, (Tam Metin Bildiri)
23. Improving Professional Skills of Practitioners by Constructing an Effective Approach in Science Teaching
International Conference on Innovation in Higher Education, Ukrayna, ss.501, (Tam Metin Bildiri)
24. Akım ile potansiyel fark arasındaki ilişki konusunda REACT öğretim stratejisine dayalı öğretmen rehber materyali geliştirilmesi
TFD-29 Turkish Physical Society 29th International Physics Congress, Muğla, Türkiye, ss.5, (Tam Metin Bildiri)
25. Bilgisayar Destekli Fizik Öğretiminde Çalışma Yapraklarına Dayalı Materyal Geliştirme ve Uygulama
IV. International Educational Technology Conference, Sakarya, Türkiye, ss.136, (Tam Metin Bildiri)
26. Doğu Karadeniz Dip Tortularının X-Işını Flouresans Yöntemi İle İncelenmesi
Turkish Physical Society XV. International Physcis Congress, Antalya, Türkiye, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
27. Killing Two Birds with A Stone: Improving 4th Year Student Teachers’ Teaching Skills and Preparing 1st Year Student Teachers for Teaching Practice
Education: Changing Times, Changing Needs, First International Conference on Education, Kıbrıs (Kktc), (Tam Metin Bildiri)
28. Implementation of problem based learning in cooperative learning groups: An example of movement of vertical shooting
World Conference on Educational Sciences 2009, Kıbrıs (Kktc), (Tam Metin Bildiri)
29. Okul Uygulamalarının Fizik Uygulama Öğretmenlerinin Mesleki Beceri Gelişimlerine Etkisinin Belirlenmesi: Trabzon İli Örneği
III. International Computer and Instructional Technology Symposium, Trabzon, Türkiye, ss.339, (Tam Metin Bildiri)
30. İşbirlikli Öğrenme Gruplarında Probleme Dayalı Öğrenme Uygulamalarının Öğrenci Kazanımlarına Etkisinin Belirlenmesi: Düşey Atış Örneği-I
Turkish Physical Society 25. International Physics Conference, Muğla, Türkiye, ss.4, (Tam Metin Bildiri)
31. Hitting two birds with a stone: Assessment of an effective approach in science teaching and improving professional skills of student teachers
World Conference on Educational Sciences 2009, Kıbrıs (Kktc), (Tam Metin Bildiri)
32. Fizik Öğretmen Adaylarına Çalışma Yaprağı Geliştirme Becerisi Kazandırmak İçin Bir Yaklaşım
Turkish Physical Society XIX. International Physcis Congress, Elazığ, Türkiye, ss.7, (Tam Metin Bildiri)
33. Öğretmeni Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Dersinde Mesleki Becerilerini Geliştirme Düzeyi
V. International Educational Technology Conference, Sakarya, Türkiye, cilt.2, ss.689, (Tam Metin Bildiri)
34. Manyetizma Konusunda REACT Stratejisine Dayalı Yenilikçi Teknoloji Destekli Zenginleştirilmiş Öğretmen Rehber Materyalinin Değerlendirilmesi
II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.5-11, (Tam Metin Bildiri)
36. Fizik öğretiminde probleme dayalı öğrenme yöntemi kapsamında geliştirilen öğretim materyalinin uygulanabilirliğinin değerlendirilmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.4-10, (Tam Metin Bildiri)
37. Fizik öğretiminde Elektriksel İş ve Isı konusunda Tahmin Et-Gözle-Açıkla (TGA) yöntemine dayalı olarak geliştirilen etkinliğin uygulanması
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.3-10, (Tam Metin Bildiri)
38. Fizik öğretmen adaylarının öğrenci merkezli öğretim uygulamalarının değerlendirilmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.11-17, (Tam Metin Bildiri)
42. İşbirlikli öğrenme gruplarında probleme dayalı öğrenme uygulaması: Eğik Atış Örneği
The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, ss.27-18, (Tam Metin Bildiri)
43. Öğretmen adaylarının Sınıf Yönetimi dersinin mesleki beceri gelişimlerine etkisi hakkındaki görüşleri
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, ss.17-25, (Tam Metin Bildiri)
44. İşbirlikli öğrenme gruplarında probleme dayalı öğrenme uygulaması: Akışkanlarda Direnç Kuvveti ve Limit hız örneği-II
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, ss.9-17, (Tam Metin Bildiri)
45. Fizik öğretiminde işbirlikli öğrenme gruplarında probleme dayalı öğrenme uygulamalarının öğrenci kazanımlarına etkisi
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, ss.32-39, (Tam Metin Bildiri)
46. Sınıf öğretmeni adaylarının fen ve teknoloji öğretimi hakkındaki görüşleri
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, ss.5-11, (Tam Metin Bildiri)
47. Öğretmen adaylarının atanma kaygılarının hizmet öncesi öğretmen eğitimi sürecine etkileri
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, ss.6-13, (Tam Metin Bildiri)
48. Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterliliklerini Kazanma Düzeylerine İlişkin Algıları
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
49. Web Tabanlı Okul Uygulamaları Modeli Geliştirme
IV. International Educational Technology Conference, Sakarya, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, ss.1308-1313, (Tam Metin Bildiri)
50. Web Tabanlı Okul Uygulamaları Modeli
IV. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, ss.1308-1313, (Tam Metin Bildiri)
51. Öğretmen Adaylarına Öğretimde Yöntem Zenginliği Kazandırmak İçin Farklı Bir Yaklaşım
IV. International Educational Technology Conference, Sakarya, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, ss.859-866, (Tam Metin Bildiri)
52. Fen Öğretiminde Kullanılan Somutlaştırma Araçları ve Uygulanma Düzeyleri
6. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, cilt.2, ss.245-250, (Tam Metin Bildiri)
53. Öğretmenlik Uygulamaları Etkinliklerinin Yürütülmesinde Kullanılabilecek Model Önerisi
Yeni Bin Yılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.7-15, (Tam Metin Bildiri)
54. Öğretmenlik Uygulaması Sürecinde Uygulama Öğretmenlerinin Görevleri
IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri)
55. Fizik Uygulama Öğretmenlerinin Öğretmen Adaylarına Uygulamakta Oldukları Etkinliklerin Adayların Beklentilerini Karşılama Düzeyi
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.2-8, (Tam Metin Bildiri)
56. Fizik Laboratuarlarının Yürütülmesinde Farklı Bir Yaklaşım
”, Turkish Physical Society XVIII. International Physcis Congress, Adana, Türkiye, 25 - 28 Ekim 1999, ss.98-101, (Tam Metin Bildiri)
57. Fizik Öğretmen Adaylarına Uygulama Öğretmenleri Tarafından Uygulanmakta Olan Etkinliklerin Belirlenmesi
Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, (Tam Metin Bildiri)
58. Fizik Derslerinde Uygulanan Ölçme Değerlendirme Yaklaşımları ve Hedef Davranış Kazandırma Becerilerinin Kazandırılması İçin Etkinlikler
III. Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 23 - 25 Eylül 1998, ss.140-147, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
1
1. Fen ve Teknoloji Öğretiminde Problem Çözme ve Probleme Dayalı Öğrenme(PDÖ)]
Fen ve Teknoloji Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Taşkın, Ö., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.149-204, 2008
