Yayınlar & Eserler

Makaleler 33
Tümü (33)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
Scopus (7)
Diğer Yayınlar (26)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 58

1. Öğrencilerin fizik dersine yönelik önyargılı tutumlarını etkileyen faktörler

Turkish Physical Society 27. International Physics Conference7, İstanbul, Türkiye, ss.3, (Tam Metin Bildiri)

2. Suyun Elektrolizi Konusunda TGA Yöntemine Dayalı Olarak Geliştirilen Etkinliklerin Uygulanması

ISTEC-2010 International Science & Technology Conference, Kıbrıs (Kktc), ss.712, (Tam Metin Bildiri)

4. Pozitron Yok Olma Yöntemi ile Bi(Pb)-Sr-Ca-Cu-O ve Y-Ba-Cu-O Süperiletkenlerinin incelenmesi

Turkish Physical Society XVI. International Physcis Congress, İzmir, Türkiye, ss.7, (Tam Metin Bildiri)

6. Öğretmen Adaylarının Araştırmacı Öğretmen Yaklaşımı İle Yetiştirilmelerinde Alan Çalışması Yürütmelerinin Rolü

III. International Teacher Preparation Symposium, Çanakkale, Türkiye, ss.4, (Tam Metin Bildiri)

7. An Integrative Model for Preparing Effective Teachers

International Conference on Innovation in Higher Education, Ukrayna, ss.491, (Tam Metin Bildiri)

8. Öğretmen Adaylarının KPSS Hakkındaki Görüşleri

V. International Educational Technology Conference, Sakarya, Türkiye, cilt.2, ss.669, (Tam Metin Bildiri)

9. Öğretmen Adaylarının Fizik Problemlerini Çözmedeki Yetersizlik Nedenlerinin Belirlenmesi

Turkish Physical Society 23. International Physics Congress, Sakarya, Türkiye, ss.13, (Tam Metin Bildiri)

11. REACT öğretim stratejisine dayalı öğretmen rehber materyali geliştirilmesi: Elektrik devrelerindeki potansiyel fark örneği

TFD-29 Turkish Physical Society 29th International Physics Congress, Muğla, Türkiye, ss.14, (Tam Metin Bildiri)

12. Developing An Activity Based Model for Turkish Physics Student Teachers in Teaching Practice

Education: Changing Times, Changing Needs, First International Conference on Education, Kıbrıs (Kktc), (Tam Metin Bildiri)

13. Implementation of the activity in the subject of the conductor capacitance in physics educatıon based on the TGA method

ICONTE-2012 3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, ss.1657, (Tam Metin Bildiri)

14. Student teachers’ views about effects of school practice on development of their professional skills

World Conference on Educational Sciences 2009, Kıbrıs (Kktc), (Tam Metin Bildiri)

15. Onbirinci sınıf öğrencilerinin matematik başarılarının fizik başarıları üzerindeki etkisi

Turkish Physical Society 27. International Physics Conference7, İstanbul, Türkiye, ss.27, (Tam Metin Bildiri)

16. Bilgisayar destekli proje tabanlı öğrenme uygulamalarının öğrencilerin fizik dersine karşı ilgi ve başarı düzeylerine etkisi

TFD-29 Turkish Physical Society 29th International Physics Congress, Muğla, Türkiye, ss.11, (Tam Metin Bildiri)

17. Comparing of Physics Mentors and Method Tutors’ Evaluations for Student Teachers

Education: Changing Times, Changing Needs, First International Conference on Education, Kıbrıs (Kktc), (Tam Metin Bildiri)

19. Fizik öğretiminde uygulanan güdümlü tartışma yönteminin öğrenci başarısına etkisi

Turkish Physical Society 27. International Physics Conference, İstanbul, Türkiye, ss.4, (Tam Metin Bildiri)

21. Bilgisayar destekli fizik laboratuarı uygulamalarının etkililiğinin değerlendirilmesi

ISTEC-2010 International Science & Technology Conference, Kıbrıs (Kktc), ss.166, (Tam Metin Bildiri)

22. Characteristics of CuGaSez-GaAs Solar Gells

Turkish Physical Society XVI. International Physcis Congress, İzmir, Türkiye, ss.4, (Tam Metin Bildiri)

23. Improving Professional Skills of Practitioners by Constructing an Effective Approach in Science Teaching

International Conference on Innovation in Higher Education, Ukrayna, ss.501, (Tam Metin Bildiri)

24. Akım ile potansiyel fark arasındaki ilişki konusunda REACT öğretim stratejisine dayalı öğretmen rehber materyali geliştirilmesi

TFD-29 Turkish Physical Society 29th International Physics Congress, Muğla, Türkiye, ss.5, (Tam Metin Bildiri)

25. Bilgisayar Destekli Fizik Öğretiminde Çalışma Yapraklarına Dayalı Materyal Geliştirme ve Uygulama

IV. International Educational Technology Conference, Sakarya, Türkiye, ss.136, (Tam Metin Bildiri)

26. Doğu Karadeniz Dip Tortularının X-Işını Flouresans Yöntemi İle İncelenmesi

Turkish Physical Society XV. International Physcis Congress, Antalya, Türkiye, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

27. Killing Two Birds with A Stone: Improving 4th Year Student Teachers’ Teaching Skills and Preparing 1st Year Student Teachers for Teaching Practice

Education: Changing Times, Changing Needs, First International Conference on Education, Kıbrıs (Kktc), (Tam Metin Bildiri)

29. Okul Uygulamalarının Fizik Uygulama Öğretmenlerinin Mesleki Beceri Gelişimlerine Etkisinin Belirlenmesi: Trabzon İli Örneği

III. International Computer and Instructional Technology Symposium, Trabzon, Türkiye, ss.339, (Tam Metin Bildiri)

32. Fizik Öğretmen Adaylarına Çalışma Yaprağı Geliştirme Becerisi Kazandırmak İçin Bir Yaklaşım

Turkish Physical Society XIX. International Physcis Congress, Elazığ, Türkiye, ss.7, (Tam Metin Bildiri)

33. Öğretmeni Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Dersinde Mesleki Becerilerini Geliştirme Düzeyi

V. International Educational Technology Conference, Sakarya, Türkiye, cilt.2, ss.689, (Tam Metin Bildiri)

35. Development Of Teacher Guidance Materials Based On 7E Learning Method In Virtual Laboratory Environment

Proceedings of 6th World Conference on Educational Sciences, Valletta, Malta, 6 - 09 Şubat 2014, cilt.191, ss.810-827, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

36. Fizik öğretiminde probleme dayalı öğrenme yöntemi kapsamında geliştirilen öğretim materyalinin uygulanabilirliğinin değerlendirilmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.4-10, (Tam Metin Bildiri)

37. Fizik öğretiminde Elektriksel İş ve Isı konusunda Tahmin Et-Gözle-Açıkla (TGA) yöntemine dayalı olarak geliştirilen etkinliğin uygulanması

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.3-10, (Tam Metin Bildiri)

38. Fizik öğretmen adaylarının öğrenci merkezli öğretim uygulamalarının değerlendirilmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.11-17, (Tam Metin Bildiri)

39. Assessment of an effective approach in science teaching and improving professional skills of student teachers

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1533-1544, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

40. Implementation of problem based learning in cooperative learning groups: An example of movement of vertical shooting

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1327-1336, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

41. Student teachers' views about effects of school practice on development of their professional skills

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1597-1604, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

42. İşbirlikli öğrenme gruplarında probleme dayalı öğrenme uygulaması: Eğik Atış Örneği

The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, ss.27-18, (Tam Metin Bildiri)

43. Öğretmen adaylarının Sınıf Yönetimi dersinin mesleki beceri gelişimlerine etkisi hakkındaki görüşleri

17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, ss.17-25, (Tam Metin Bildiri)

44. İşbirlikli öğrenme gruplarında probleme dayalı öğrenme uygulaması: Akışkanlarda Direnç Kuvveti ve Limit hız örneği-II

17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, ss.9-17, (Tam Metin Bildiri)

45. Fizik öğretiminde işbirlikli öğrenme gruplarında probleme dayalı öğrenme uygulamalarının öğrenci kazanımlarına etkisi

17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, ss.32-39, (Tam Metin Bildiri)

46. Sınıf öğretmeni adaylarının fen ve teknoloji öğretimi hakkındaki görüşleri

17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, ss.5-11, (Tam Metin Bildiri)

47. Öğretmen adaylarının atanma kaygılarının hizmet öncesi öğretmen eğitimi sürecine etkileri

17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, ss.6-13, (Tam Metin Bildiri)

48. Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterliliklerini Kazanma Düzeylerine İlişkin Algıları

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

49. Web Tabanlı Okul Uygulamaları Modeli Geliştirme

IV. International Educational Technology Conference, Sakarya, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, ss.1308-1313, (Tam Metin Bildiri)

50. Web Tabanlı Okul Uygulamaları Modeli

IV. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, ss.1308-1313, (Tam Metin Bildiri)

51. Öğretmen Adaylarına Öğretimde Yöntem Zenginliği Kazandırmak İçin Farklı Bir Yaklaşım

IV. International Educational Technology Conference, Sakarya, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, ss.859-866, (Tam Metin Bildiri)

52. Fen Öğretiminde Kullanılan Somutlaştırma Araçları ve Uygulanma Düzeyleri

6. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, cilt.2, ss.245-250, (Tam Metin Bildiri)

53. Öğretmenlik Uygulamaları Etkinliklerinin Yürütülmesinde Kullanılabilecek Model Önerisi

Yeni Bin Yılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.7-15, (Tam Metin Bildiri)

54. Öğretmenlik Uygulaması Sürecinde Uygulama Öğretmenlerinin Görevleri

IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri)

56. Fizik Laboratuarlarının Yürütülmesinde Farklı Bir Yaklaşım

”, Turkish Physical Society XVIII. International Physcis Congress, Adana, Türkiye, 25 - 28 Ekim 1999, ss.98-101, (Tam Metin Bildiri)

57. Fizik Öğretmen Adaylarına Uygulama Öğretmenleri Tarafından Uygulanmakta Olan Etkinliklerin Belirlenmesi

Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 1

1. Fen ve Teknoloji Öğretiminde Problem Çözme ve Probleme Dayalı Öğrenme(PDÖ)]

Fen ve Teknoloji Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Taşkın, Ö., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.149-204, 2008
Metrikler

Yayın

92

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

10

Atıf (WoS)

29

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

25

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

3

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları