Eğitim Bilgileri
2008 - 2013
2008 - 2013Doktora
Karadeniz Teknik Üniversitesi, -, İlköğretim, Türkiye
2004 - 2008
2004 - 2008Yüksek Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim , Türkiye
2000 - 2004
2000 - 2004Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim, Türkiye
Yaptığı Tezler
2013
2013Doktora
İlköğretim 7. Sınıf “Güneş Sistemi Ve Ötesi Uzay Bilmecesi” Ünitesinde “Zenginleştirilmiş 5E Öğretim Modeli” ne Göre Geliştirilen Rehber Materyallerin Etkililiğinin Belirlenmesi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, İlköğretim
2008
2008Yüksek Lisans
Fen ve teknoloji öğretmenleri için alternatif ölçme ve değerlendirme tekniklerine yönelik bir hizmet içi eğitim programının etkililiğinin araştırılması
Karadeniz Teknik Üniversitesi, İlköğretim
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim
Sınıf Öğretmenliği
Fen Bilgisi Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorKaradeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim
2013 - 2018
2013 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim
2005 - 2013
2005 - 2013Araştırma Görevlisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim
Makaleler
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
Scopus (7)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (20)
2017
20171. THE EFFECT OF FIRE CONTEXT ON THE CONCEPTUAL UNDERSTANDING OF STUDENTS:“THE HEAT-TEMPERATURE”
KİRMAN BİLGİN A., ER NAS S., ŞENEL ÇORUHLU T.
European Journal of Education Studies , cilt.3, sa.5, ss.339-359, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20172. The effect of fire context on the conceptual understanding of students: “The heat-temperature”.
Kirman Bilgin A., ER NAS S., ŞENEL ÇORUHLU T.
European Journal of Education Studies , cilt.3, sa.5, ss.339-359, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20173. The Impact of Guiding Materials on Students’ Conceptual Understanding: The Case of "What Is the Earth's Crust Composed of?"
ŞENEL ÇORUHLU T., ER NAS S.
Journal of Education and Training Studies , cilt.5, sa.2, ss.194-206, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20174. The Impact of guiding materials on students’ conceptual understanding: The case of "What ıs the earth's crust composed of?
ŞENEL ÇORUHLU T., ER NAS S.
Journal of Education and Training Studies , cilt.5, sa.2, ss.194-206, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20175. PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS' CONCEPTIONS OF THE "CONDUCTION OF HEAT IN SOLIDS"
Coruhlu T.
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
, cilt.16, sa.2, ss.163-174, 2017 (SSCI, Scopus)
2017
20176. Fen bilgisi öğretmen adaylarının perspektifinden sürdürülebilir kalkınma kavramı
ER NAS S., ŞENEL ÇORUHLU T.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.14, sa.1, ss.562-580, 2017 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2016
20167. The effect of fire context on the conceptual understanding of students: “expansion-contraction”
ER NAS S., Şenel Çoruhlu T., Kirman Bilgin A.
Educational Research and Reviews , cilt.11, sa.21, ss.1973-1985, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20168. The effect of fire context on the conceptual understanding of students: expansion-contraction
ER NAS S., ŞENEL ÇORUHLU T., KİRMAN BİLGİN A.
Educational Research and Reviews , cilt.11, sa.21, ss.1978-1985, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20169. The effect of fire context on the conceptual understanding of students: “Expansion-contraction”
ER NAS S., ŞENEL ÇORUHLU T., KİRMAN BİLGİN A.
Educational Research and Reviews
, cilt.11, sa.21, ss.1973-0, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201610. The effect of enriched learning environments on the conceptual understanding of students: “The erosion and landslide”
ŞENEL ÇORUHLU T., KİRMAN BİLGİN A., ER NAS S.
Journal of Education and Training Studies , cilt.4, sa.10, ss.248-260, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201611. The Effect of Enriched Learning Environments on the Conceptual Understanding of Students: “The Erosion and Landslide”
ŞENEL ÇORUHLU T., KİRMAN BİLGİN A., ER NAS S.
Journal of Education and Training Studies , cilt.4, sa.10, ss.248-260, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201612. Beyin temelli öğrenme yaklaşımına dayalı web destekli öğretim materyalinin etkililiğinin değerlendirilmesi: Işık ve ses ünitesi
ŞENEL ÇORUHLU T., ER NAS S., KELEŞ E.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.5, sa.1, ss.104-132, 2016 (TRDizin)
2016
201613. ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ 5E MODELİNİN ÖĞRENCİ KAVRAMSAL DEĞİŞİMİ ÜZERİNE ETKİSİ: ASTRONOMİ ÖRNEĞİ
ŞENEL ÇORUHLU T., ÇEPNİ S.
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , cilt.24, sa.4, ss.1785-1802, 2016 (TRDizin)
2016
201614. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
ŞENEL ÇORUHLU T., ER NAS S., KELEŞ E.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.5, sa.1, ss.104-132, 2016 (TRDizin)
2015
201515. Topluma hizmet uygulamaları dersinden yansımalar: Özel durum çalışması
ER NAS S., ŞENEL ÇORUHLU T., İPEK AKBULUT H.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.26, ss.27-43, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201516. “Güneş Sistemi ve Ötesi: Uzay Bilmecesi” Ünitesinde Karşılaşılan Öğretmen Problemleri ve Yanılgıları: Bir Özel durum Çalışması
ŞENEL ÇORUHLU T., ÇEPNİ S.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.268-281, 2015 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2015
201517. Kavramsal değişim pedagojileri ile zenginleştirilmiş 5E modelinin öğrenci kavramsal değişimi üzerine etkisinin değerlendirilmesi: “Kuyruklu Yıldız”, “Yıldız Kayması” ve “Meteor” örneği
ŞENEL ÇORUHLU T., ÇEPNİ S.
Marmara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.41, sa.41, ss.139-155, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201418. Investigating 9th Physics Textbook?s Accordancy to The Updated 2013 Instruction Program: A Document Analysis Study
AYVACI H. Ş., ÇEPNİ S., ŞENEL ÇORUHLU T., YAMAK S.
Journal of Turkish Science Education , cilt.11, sa.2, ss.143-164, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201419. Güneş Sistemi ve Ötesi: Uzay Bilmecesi” Ünitesinde Zenginleştirilmiş 5E Öğretim Modeline Uygun Hazırlanan Öğrenme Ortamlarının Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisinin İncelenmesi
ÇEPNİ S., ŞENEL ÇORUHLU T.
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.27, sa.2, ss.343-369, 2014 (TRDizin)
2012
201220. Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının bilim ve fen kavramları ile ilgili sahip oldukları görüşlerin araştırılması
AYVACI H. Ş., ŞENEL ÇORUHLU T.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.19, ss.29-37, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201221. Effect of conceptual change pedagogies on students' alternative conceptions of electricity resistance and electricity current
Coruhlu T. S., Calik M., Cepni S.
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.4, sa.1, ss.141-152, 2012 (SCI-Expanded)
2011
201122. Determınatıon of science and technology teachers’ views and problems about using alternative measurement and assessment techniques: ACase Study,
ÇEPNİ S., ŞENEL ÇORUHLU T., ER NAS S., İPEK AKBULUT H.
Western Anatolia Journal of Educational Science , cilt.1, ss.99-106, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201123. İlköğretim 7. Sınıf fen ve teknoloji öğretmen kılavuz kitabının öğretmen görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmesi
AYVACI H. Ş., ŞENEL ÇORUHLU T.
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.13, ss.25-37, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201124. İlköğretim 7. Sınıf fen ve teknoloji öğretmen kılavuz kitabının öğretmen görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmesi
AYVACI H. Ş., ŞENEL ÇORUHLU T.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.13, sa.1, ss.25-37, 2011 (TRDizin)
2010
201025. Fen ve Teknoloji Dersi Proje Tabanlı Öğretim Uygulamasında İlköğretim Öğrencilerinin Karşılaştıkları Güçlükler
AYVACI H. Ş., ŞENEL ÇORUHLU T.
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.23, ss.43-59, 2010 (TRDizin)
2010
201026. Alternatif ölçme ve değerlendirme tekniklerine yönelik hazırlanan hizmet içi eğitim kursundan öğretime yansımalar
ÇEPNİ S., ŞENEL ÇORUHLU T.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.28, sa.2, ss.117-128, 2010 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2010
201027. Reflection of an In-Service Education Course Program: Pedagogical Content Knowledge about alternative measurement and assessment techniques and Attitude Development
ŞENEL ÇORUHLU T., ÇEPNİ S.
Elementary Education Online , cilt.9, sa.3, ss.1106-1121, 2010 (TRDizin)
2010
201028. 5E Modelinin derinleşme aşamasına yönelik geliştirilen materyalin etkililiğinin değerlendirilmesi
ER NAS S., ŞENEL ÇORUHLU T., ÇEPNİ S.
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.28, ss.93-104, 2010 (TRDizin)
2010
201029. Fen ve teknoloji dersi proje tabanlı öğretim uygulamasında ilköğretim öğrencilerinin karşılaştıkları güçlükler
AYVACI H. Ş., ŞENEL ÇORUHLU T.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.43-59, 2010 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2009
200930. Öğrencilerin Küresel Çevre Sorunlarına Bakışları Ve Kavram Yanılgılarının Belirlenmesine Yönelik Gelişimsel Bir Araştırma
AYVACI H. Ş., ŞENEL ÇORUHLU T.
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.6, ss.11-25, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200931. Fiziksel ve Kimyasal Değişim Konularındaki Kavram Yanılgılarının Düzeltilmesinde Açıklayıcı Hikâye Yönteminin Etkisi
AYVACI H. Ş., ŞENEL ÇORUHLU T.
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.28, ss.93-104, 2009 (TRDizin)
2009
200932. 5E modelinin derinleşme aşamasına ilişkin fen ve teknoloji öğretmenlerinin görüşleri: Trabzon ili örneği
ER NAS S., ŞENEL ÇORUHLU T., ÇEPNİ S.
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, sa.3, ss.957-972, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200933. Fen ve Teknoloji öğretmenlerinin alternatif ölçme-değerlendirme tekniklerini kullanmada karşılaştıkları problemler: Trabzon örneği
ŞENEL ÇORUHLU T., ER NAS S., ÇEPNİ S.
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.6, sa.1, ss.122-141, 2009 (TRDizin)
2009
200934. Fiziksel ve kimyasal değişim konularındaki kavram yanılgılarının düzeltilmesinde açıklayıcı hikaye yönteminin etkisi
AYVACI H. Ş., ŞENEL ÇORUHLU T.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.28, sa.1, ss.93-104, 2009 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2008
200835. Fen ve teknoloji öğretmenleri için alternatif ölçme ve değerlendirme tekniklerine yönelik bir hizmet içi eğitim programından yansımalar: Trabzon örneği.
ŞENEL ÇORUHLU T., ER NAS S., ÇEPNİ S.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.2, sa.2, ss.1-22, 2008 (TRDizin)
2007
200736. Süreç odaklı değerlendirmede kullanılabilecek bir analitik rubriğin geliştirilmesi: Yaşamımızdaki elektrik ünitesi örneği
ŞENEL ÇORUHLU T., ÇEPNİ S., YILDIRIM N., ER NAS S.
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, sa.2, ss.1-14, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200737. Çalışma yapraklarının öğrenci başarısı üzerindeki etkisi: Asit baz örneği
ER NAS S., ÇEPNİ S., YILDIRIM N., ŞENEL ÇORUHLU T.
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, sa.2, ss.1-17, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200738. öğrencilerin kavram yanılgılarını gidermeye yönelik örnek bir etkinlik geliştirilmesi, uygulanması ve değerlendirilmesi
YILDIRIM N., ER NAS S., ŞENEL ÇORUHLU T., Ayas A.
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, sa.2, ss.1-22, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2017
20171. Reflections of primary school teacher candidates’ on drawings of their some concepts in the “The world and the universe” learning area
ŞENEL ÇORUHLU T., İPEK AKBULUT H., ER NAS S.
International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.59, (Özet Bildiri)
2017
20172. Reflections of primary school teacher candidates' on drawings of their some concepts in the "The World and the Universe" learning area
ŞENEL ÇORUHLU T., İPEK AKBULUT H., ER NAS S.
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, Aydın, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.59, (Özet Bildiri)
2017
20173. Preparing a science experiments guidebook for secondary school mainstreaming students with leaarning disabilities: A case of “Earth and universe” learning field
ER NAS S., ÇALIK M., ŞENEL ÇORUHLU T., Pehlevan M., Koç F.
International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.64, (Özet Bildiri)
2017
20174. Preparing a science experiments guidebook for secondary school mainstreamed students with learning disabilities: a case of “Earth And Universe” learning field
ER NAS S., ÇALIK M., ŞENEL ÇORUHLU T., Pehlevan M., Koç F.
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, Aydın, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.64, (Özet Bildiri)
2017
20175. Science teacher candidates' opinions about global warming
İPEK AKBULUT H., ŞENEL ÇORUHLU T.
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, Aydın, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.66, (Özet Bildiri)
2017
20176. Ortaokul öğrenme güçlüğü tanılı kaynaştırma öğrencilerine yönelik fen deneyleri kılavuzunun hazırlanması: “Canlılar ve Hayat” öğrenme alanı örneği
ER NAS S., ŞENEL ÇORUHLU T., ÇALIK M., Ergül C., TATLI Z., Pehlevan M.
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.188-189, (Özet Bildiri)
2017
20177. “Bilim, Teknoloji ve Toplum” dersinden yansımalar: Bir özel durum çalışması
ŞENEL ÇORUHLU T.
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.189, (Özet Bildiri)
2016
20168. “Yer kabuğundaki yer altı ve yer üstü suları” konusunda geliştirilen rehber materyallerin etkililiğinin değerlendirilmesi
ŞENEL ÇORUHLU T., ER NAS S., KİRMAN BİLGİN A.
XII. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.181, (Özet Bildiri)
2016
20169. Fen bilgisi öğretmen adaylarının “Isının Işıma yoluyla yayılması” konusunda sahip oldukları görüşlerinin belirlenmesi
ŞENEL ÇORUHLU T.
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.-, ss.1053-1054, (Özet Bildiri)
2016
201610. Student Teachers’ Subject Matter Knowledge on the Basic Forces of Nature
Karal Eyüpoğlu I. S., ŞENEL ÇORUHLU T.
III. International Eurasian Educational Research Congress, Trabzon, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.1, sa.1, ss.1109-1110, (Özet Bildiri)
2016
201611. Fen bilgisi öğretmen adaylarının “Isının konveksiyon yoluyla yayılması” konusunda sahip oldukları görüşlerinin belirlenmesi
ŞENEL ÇORUHLU T., Karal Eyüpoğlu I. S.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, cilt.-, ss.48, (Özet Bildiri)
2010
201012. OKS ve SBS’deki Fen ve Teknoloji Soru içeriğinin Öğretmen görüşlerine göre incelenmesi,
AYVACI H. Ş., ER NAS S., ŞENEL ÇORUHLU T.
IX. Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
2010
201013. OKS ve SBS’ deki fen ve teknoloji soru içeriğinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
AYVACI H. Ş., ER NAS S., ŞENEL ÇORUHLU T.
IX Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.98, (Özet Bildiri)
2010
201014. OKS ve SBSdeki Fen ve Teknoloji soru içeriğinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
AYVACI H. Ş., ER NAS S., ŞENEL ÇORUHLU T., ÜREY M.
10. Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
2009
200915. Özel öğretim yöntemleri II dersi uygulamalarında kullanılmak üzere geliştirilen analitik puanlama anahtarının değerlendirilmesi
ŞENEL ÇORUHLU T., ER NAS S., ÇEPNİ S.
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.421-429, (Tam Metin Bildiri)
2009
200916. Özel öğretim yöntemleri II dersi uygulamalarında kullanılmak üzere bir analitik puanlama anahtarının geliştirilmesi
ŞENEL ÇORUHLU T., ER NAS S., Çepni S.
Fen, Sosyal ve Çevre eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.421-429, (Tam Metin Bildiri)
2009
200917. Kavram yanılgılarını gidermeye yönelik materyal geliştirme: ‘Maddenin Halleri ve Isı’ ünitesi örneği
ŞENEL ÇORUHLU T., ER NAS S., ÇEPNİ S.
, 3. Uluslar arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)
2009
200918. Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretim teknolojilerini kullanmaya yönelik düşünceleri ve bu teknolojileri kullanma durumları
ER NAS S., ŞENEL ÇORUHLU T., ÇEPNİ S.
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
2007
200719. Öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulamalarında karşılaştıkları problemlerin belirlenmesi: Çalışma- II
Şahin Ç., ŞENEL ÇORUHLU T., İPEK AKBULUT H.
XVI Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2007
200720. Dengeye derişimin etkisi ile ilgili kavram yanılgıları ve bu yanılgıları gidermeye yönelik çalışma yaprağı
YILDIRIM N., ŞENEL ÇORUHLU T., ER NAS S., Ayas A.
1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Kimya Eğitiminde Yeni Ufuklar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, ss.74-75, (Özet Bildiri)
2007
200721. Kimya öğretmen adaylarının lisansüstü eğitim yapma nedenleri ve beklentileri
ŞENEL ÇORUHLU T., ER NAS S., YILDIRIM N.
1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Kimya Eğitiminde Yeni Ufuklar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 Haziran 2007, ss.128-129, (Özet Bildiri)
2007
200722. Kimya öğretmenliği adaylarının öğretim teknolojilerini kullanmaya yönelik düşünceleri ve bu teknolojileri kullanma yeterlilikleri
ER NAS S., YILDIRIM N., ŞENEL ÇORUHLU T.
1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Kimya Eğitiminde Yeni Ufuklar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, ss.121-122, (Özet Bildiri)
2007
200723. Öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme" dersinin bölümler arası uygulamada farklılıklarının sebeplerinin belirlenmesi
AYVACI H. Ş., ŞENEL ÇORUHLU T., ER NAS S., ÇEPNİ S.
I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1-13, (Tam Metin Bildiri)
2007
200724. Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Dersinin Bölümler Arası Uygulamada Farklılıklarının Sebeplerinin Belirlenmesi
AYVACI H. Ş., ŞENEL ÇORUHLU T., ER NAS S., Şahin Ç., ÇEPNİ S.
I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1-15, (Tam Metin Bildiri)
2007
200725. Fen öğretiminde çalışma yaprağı ve bilgisayar destekli materyal kullanımının öğrencilerin duyuşsal öğrenme alanı üzerine etkileri
ÇEPNİ S., AYVACI H. Ş., ER NAS S., ŞENEL ÇORUHLU T.
7th International Educational Technology Conference, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, cilt.1, ss.594-599, (Tam Metin Bildiri)
2007
200726. Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Düşünceleri ve Bu Teknolojileri Kullanma Yeterlilikleri
AYVACI H. Ş., ER NAS S., ŞENEL ÇORUHLU T., Nas H.
7th International Educational Technology Conference, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri)
2007
200727. Öğretmen adaylarının öğretim teknolojilerini kullanmaya yönelik düşünceleri ve bu teknolojileri kullanma yeterlilikleri,
AYVACI H. Ş., ER NAS S., ŞENEL ÇORUHLU T., NAS H.
7th International Educational Technology Conference, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, cilt.1, ss.284-288, (Tam Metin Bildiri)
2007
200728. Fen Öğretiminde Çalışma Yaprağı ve Bilgisayar Destekli Materyal Kullanımının Öğrencilerin Duyuşsal Öğrenme Alanı Üzerine Etkileri
ÇEPNİ S., AYVACI H. Ş., ER NAS S., ŞENEL ÇORUHLU T.
7th International Educational Technology Conference, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2012
20121. Fen ve Teknoloji- Fizik Öğretmenleri için) Öğretim Programları Temelinde Yer ve Gök Bilimleri
ÇEPNİ S., KURNAZ M. A., ŞENEL ÇORUHLU T.
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2012
Desteklenen Projeler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorHafif Düzeyde Zihinsel Öğrenme Engelli Tanılı Kaynaştırma Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Geliştirilmesi Üzerine Bir Araştırma
TÜBİTAK Projesi
ŞENEL ÇORUHLU T. (Yürütücü)
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorFEN EĞİTİMİ VE ARAŞTIRMALARI DERNEĞİ
Üye
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Haziran 2017
Haziran 2017Turkish Science Education
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2016
Haziran 2016Education and Science
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017
01 Ekim 2017 - 01 Ekim 20172nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education
Katılımcı
Aydın-Türkiye
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Sempozyumu
Katılımcı
Ordu-Türkiye
01 Eylül 2016 - 01 Eylül 2016
01 Eylül 2016 - 01 Eylül 2016XII. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Sempozyumu
Katılımcı
Trabzon-Türkiye
01 Mayıs 2007 - 01 Mayıs 2007
01 Mayıs 2007 - 01 Mayıs 2007
7th International Educational Technology Conference
Katılımcı
Lefkoşa-Kıbrıs (Kktc)
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 39
h-indeksi (WOS): 1
Jüri Üyelikleri
Temmuz-2017
Temmuz 2017Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Seda Arslan (Yüksek Lisans Tez Savunması) - Amasya Üniversitesi
Mayıs-2016
Mayıs 2016