Makaleler
38
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
Scopus (7)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (20)
1. THE EFFECT OF FIRE CONTEXT ON THE CONCEPTUAL UNDERSTANDING OF STUDENTS:“THE HEAT-TEMPERATURE”
European Journal of Education Studies
, cilt.3, sa.5, ss.339-359, 2017 (Hakemli Dergi)
2. The effect of fire context on the conceptual understanding of students: “The heat-temperature”.
European Journal of Education Studies
, cilt.3, sa.5, ss.339-359, 2017 (Hakemli Dergi)
3. The Impact of Guiding Materials on Students’ Conceptual Understanding: The Case of "What Is the Earth's Crust Composed of?"
Journal of Education and Training Studies
, cilt.5, sa.2, ss.194-206, 2017 (Hakemli Dergi)
4. The Impact of guiding materials on students’ conceptual understanding: The case of "What ıs the earth's crust composed of?
Journal of Education and Training Studies
, cilt.5, sa.2, ss.194-206, 2017 (Hakemli Dergi)
6. Fen bilgisi öğretmen adaylarının perspektifinden sürdürülebilir kalkınma kavramı
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.562-580, 2017 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
7. The effect of fire context on the conceptual understanding of students: “expansion-contraction”
Educational Research and Reviews
, cilt.11, sa.21, ss.1973-1985, 2016 (Hakemli Dergi)
8. The effect of fire context on the conceptual understanding of students: expansion-contraction
Educational Research and Reviews
, cilt.11, sa.21, ss.1978-1985, 2016 (Hakemli Dergi)
10. The effect of enriched learning environments on the conceptual understanding of students: “The erosion and landslide”
Journal of Education and Training Studies
, cilt.4, sa.10, ss.248-260, 2016 (Hakemli Dergi)
11. The Effect of Enriched Learning Environments on the Conceptual Understanding of Students: “The Erosion and Landslide”
Journal of Education and Training Studies
, cilt.4, sa.10, ss.248-260, 2016 (Hakemli Dergi)
13. ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ 5E MODELİNİN ÖĞRENCİ KAVRAMSAL DEĞİŞİMİ ÜZERİNE ETKİSİ: ASTRONOMİ ÖRNEĞİ
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.24, sa.4, ss.1785-1802, 2016 (TRDizin)
14. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.5, sa.1, ss.104-132, 2016 (TRDizin)
16. “Güneş Sistemi ve Ötesi: Uzay Bilmecesi” Ünitesinde Karşılaşılan Öğretmen Problemleri ve Yanılgıları: Bir Özel durum Çalışması
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.268-281, 2015 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
18. Investigating 9th Physics Textbook?s Accordancy to The Updated 2013 Instruction Program: A Document Analysis Study
Journal of Turkish Science Education
, cilt.11, sa.2, ss.143-164, 2014 (Hakemli Dergi)
23. İlköğretim 7. Sınıf fen ve teknoloji öğretmen kılavuz kitabının öğretmen görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmesi
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.25-37, 2011 (Hakemli Dergi)
26. Alternatif ölçme ve değerlendirme tekniklerine yönelik hazırlanan hizmet içi eğitim kursundan öğretime yansımalar
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.2, ss.117-128, 2010 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
29. Fen ve teknoloji dersi proje tabanlı öğretim uygulamasında ilköğretim öğrencilerinin karşılaştıkları güçlükler
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.43-59, 2010 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
32. 5E modelinin derinleşme aşamasına ilişkin fen ve teknoloji öğretmenlerinin görüşleri: Trabzon ili örneği
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.957-972, 2009 (Hakemli Dergi)
34. Fiziksel ve kimyasal değişim konularındaki kavram yanılgılarının düzeltilmesinde açıklayıcı hikaye yönteminin etkisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.1, ss.93-104, 2009 (SSCI, Scopus, TRDizin)
36. Süreç odaklı değerlendirmede kullanılabilecek bir analitik rubriğin geliştirilmesi: Yaşamımızdaki elektrik ünitesi örneği
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.1-14, 2007 (Hakemli Dergi)
37. Çalışma yapraklarının öğrenci başarısı üzerindeki etkisi: Asit baz örneği
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.1-17, 2007 (Hakemli Dergi)
38. öğrencilerin kavram yanılgılarını gidermeye yönelik örnek bir etkinlik geliştirilmesi, uygulanması ve değerlendirilmesi
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.1-22, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
28
1. Reflections of primary school teacher candidates’ on drawings of their some concepts in the “The world and the universe” learning area
International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.59, (Özet Bildiri)
3. Preparing a science experiments guidebook for secondary school mainstreaming students with leaarning disabilities: A case of “Earth and universe” learning field
International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.64, (Özet Bildiri)
8. “Yer kabuğundaki yer altı ve yer üstü suları” konusunda geliştirilen rehber materyallerin etkililiğinin değerlendirilmesi
XII. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.181, (Özet Bildiri)
9. Fen bilgisi öğretmen adaylarının “Isının Işıma yoluyla yayılması” konusunda sahip oldukları görüşlerinin belirlenmesi
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.-, ss.1053-1054, (Özet Bildiri)
12. OKS ve SBS’deki Fen ve Teknoloji Soru içeriğinin Öğretmen görüşlerine göre incelenmesi,
IX. Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
13. OKS ve SBS’ deki fen ve teknoloji soru içeriğinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
IX Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.98, (Özet Bildiri)
14. OKS ve SBSdeki Fen ve Teknoloji soru içeriğinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
10. Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
15. Özel öğretim yöntemleri II dersi uygulamalarında kullanılmak üzere geliştirilen analitik puanlama anahtarının değerlendirilmesi
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.421-429, (Tam Metin Bildiri)
16. Özel öğretim yöntemleri II dersi uygulamalarında kullanılmak üzere bir analitik puanlama anahtarının geliştirilmesi
Fen, Sosyal ve Çevre eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.421-429, (Tam Metin Bildiri)
17. Kavram yanılgılarını gidermeye yönelik materyal geliştirme: ‘Maddenin Halleri ve Isı’ ünitesi örneği
, 3. Uluslar arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)
18. Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretim teknolojilerini kullanmaya yönelik düşünceleri ve bu teknolojileri kullanma durumları
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
19. Öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulamalarında karşılaştıkları problemlerin belirlenmesi: Çalışma- II
XVI Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
20. Dengeye derişimin etkisi ile ilgili kavram yanılgıları ve bu yanılgıları gidermeye yönelik çalışma yaprağı
1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Kimya Eğitiminde Yeni Ufuklar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, ss.74-75, (Özet Bildiri)
21. Kimya öğretmen adaylarının lisansüstü eğitim yapma nedenleri ve beklentileri
1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Kimya Eğitiminde Yeni Ufuklar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 Haziran 2007, ss.128-129, (Özet Bildiri)
22. Kimya öğretmenliği adaylarının öğretim teknolojilerini kullanmaya yönelik düşünceleri ve bu teknolojileri kullanma yeterlilikleri
1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Kimya Eğitiminde Yeni Ufuklar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, ss.121-122, (Özet Bildiri)
24. Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Dersinin Bölümler Arası Uygulamada Farklılıklarının Sebeplerinin Belirlenmesi
I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1-15, (Tam Metin Bildiri)
25. Fen öğretiminde çalışma yaprağı ve bilgisayar destekli materyal kullanımının öğrencilerin duyuşsal öğrenme alanı üzerine etkileri
7th International Educational Technology Conference, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, cilt.1, ss.594-599, (Tam Metin Bildiri)
26. Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Düşünceleri ve Bu Teknolojileri Kullanma Yeterlilikleri
7th International Educational Technology Conference, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri)
27. Öğretmen adaylarının öğretim teknolojilerini kullanmaya yönelik düşünceleri ve bu teknolojileri kullanma yeterlilikleri,
7th International Educational Technology Conference, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, cilt.1, ss.284-288, (Tam Metin Bildiri)
28. Fen Öğretiminde Çalışma Yaprağı ve Bilgisayar Destekli Materyal Kullanımının Öğrencilerin Duyuşsal Öğrenme Alanı Üzerine Etkileri
7th International Educational Technology Conference, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
1
1. Fen ve Teknoloji- Fizik Öğretmenleri için) Öğretim Programları Temelinde Yer ve Gök Bilimleri
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2012