Yayınlar & Eserler

Makaleler 38
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
Scopus (7)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (20)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 28

1. Reflections of primary school teacher candidates’ on drawings of their some concepts in the “The world and the universe” learning area

International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.59, (Özet Bildiri)

2. Reflections of primary school teacher candidates' on drawings of their some concepts in the "The World and the Universe" learning area

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, Aydın, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.59, (Özet Bildiri)

5. Science teacher candidates' opinions about global warming

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, Aydın, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.66, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. “Bilim, Teknoloji ve Toplum” dersinden yansımalar: Bir özel durum çalışması

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.189, (Özet Bildiri)

9. Fen bilgisi öğretmen adaylarının “Isının Işıma yoluyla yayılması” konusunda sahip oldukları görüşlerinin belirlenmesi

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.-, ss.1053-1054, (Özet Bildiri)

10. Student Teachers’ Subject Matter Knowledge on the Basic Forces of Nature

III. International Eurasian Educational Research Congress, Trabzon, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.1, sa.1, ss.1109-1110, (Özet Bildiri)

11. Fen bilgisi öğretmen adaylarının “Isının konveksiyon yoluyla yayılması” konusunda sahip oldukları görüşlerinin belirlenmesi

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, cilt.-, ss.48, (Özet Bildiri)

12. OKS ve SBS’deki Fen ve Teknoloji Soru içeriğinin Öğretmen görüşlerine göre incelenmesi,

IX. Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

13. OKS ve SBS’ deki fen ve teknoloji soru içeriğinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi

IX Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.98, (Özet Bildiri)

14. OKS ve SBSdeki Fen ve Teknoloji soru içeriğinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi

10. Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

15. Özel öğretim yöntemleri II dersi uygulamalarında kullanılmak üzere geliştirilen analitik puanlama anahtarının değerlendirilmesi

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.421-429, (Tam Metin Bildiri)

16. Özel öğretim yöntemleri II dersi uygulamalarında kullanılmak üzere bir analitik puanlama anahtarının geliştirilmesi

Fen, Sosyal ve Çevre eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.421-429, (Tam Metin Bildiri)

17. Kavram yanılgılarını gidermeye yönelik materyal geliştirme: ‘Maddenin Halleri ve Isı’ ünitesi örneği

, 3. Uluslar arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)

18. Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretim teknolojilerini kullanmaya yönelik düşünceleri ve bu teknolojileri kullanma durumları

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

20. Dengeye derişimin etkisi ile ilgili kavram yanılgıları ve bu yanılgıları gidermeye yönelik çalışma yaprağı

1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Kimya Eğitiminde Yeni Ufuklar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, ss.74-75, (Özet Bildiri)

21. Kimya öğretmen adaylarının lisansüstü eğitim yapma nedenleri ve beklentileri

1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Kimya Eğitiminde Yeni Ufuklar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 Haziran 2007, ss.128-129, (Özet Bildiri)

22. Kimya öğretmenliği adaylarının öğretim teknolojilerini kullanmaya yönelik düşünceleri ve bu teknolojileri kullanma yeterlilikleri

1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Kimya Eğitiminde Yeni Ufuklar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, ss.121-122, (Özet Bildiri)

23. Öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme" dersinin bölümler arası uygulamada farklılıklarının sebeplerinin belirlenmesi

I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1-13, (Tam Metin Bildiri)

24. Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Dersinin Bölümler Arası Uygulamada Farklılıklarının Sebeplerinin Belirlenmesi

I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1-15, (Tam Metin Bildiri)

25. Fen öğretiminde çalışma yaprağı ve bilgisayar destekli materyal kullanımının öğrencilerin duyuşsal öğrenme alanı üzerine etkileri

7th International Educational Technology Conference, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, cilt.1, ss.594-599, (Tam Metin Bildiri)

26. Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Düşünceleri ve Bu Teknolojileri Kullanma Yeterlilikleri

7th International Educational Technology Conference, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri)

27. Öğretmen adaylarının öğretim teknolojilerini kullanmaya yönelik düşünceleri ve bu teknolojileri kullanma yeterlilikleri,

7th International Educational Technology Conference, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, cilt.1, ss.284-288, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

67

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

39

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

34

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları