Yayınlar & Eserler

Makaleler 69
Tümü (69)
SCI-E, SSCI, AHCI (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (21)
ESCI (2)
Scopus (22)
TRDizin (36)
Diğer Yayınlar (29)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 29

1. Tüketicilerin Düşük Karbon Tüketim Niyetine Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi

VI. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON ECONOMICS, POLITICS AND ADMINISTRATION, Diyarbakır, Türkiye, 12 - 13 Ekim 2023, ss.56-65, (Tam Metin Bildiri)

2. A RESEARCH TO DETERMINE CONSUMER BEHAVIORS OF ARAB TOURISTS COMING TO TRABZON

13. International Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Türkiye, 18 Ekim 2022, ss.42-53, (Tam Metin Bildiri)

3. Trabzon'a Gelen Arap Turistlerin Tüketici Davranışlarını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma

13. İslami Pazarlama Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 Ekim 2022, ss.42-43, (Tam Metin Bildiri)

4. Homeostaz ve Tüketici Davranışları: Kavramsal Bir İrdeleme

25. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 30 Haziran 2021, ss.234-237, (Özet Bildiri)

5. Youtube Vloggers in Content Marketing as An Innovative Marketing Method: A Research on Personal Care Products

Innovation and Global Issues in Social Sciences, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.365-380, (Tam Metin Bildiri)

7. Yabancı Basında Çıkan Haberlerin Turizme Etkisi

Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2017, ss.69-70, (Özet Bildiri)

8. Bir Pazarlama Yöntemi Olarak İçerik Pazarlamada Youtube Vloggerları: Kişisel Bakım Ürünleri Üzerine Bir Araştırma

Innovation and Global Issues in Social Sciences, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.365-380, (Tam Metin Bildiri)

12. Fish Consumption Preferences Of Consumers in Trabzon Province, Turkey

FABA 2014: International Symposium on Fisheries and Aquatic Sciences, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2014, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

13. Co-Marketing Strategy and Developing New Products: A Case of Trabzon Local Tourism Destinations

Global Interdisciplinary Business Economics Advancement Conference (GIBA), Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Mayıs 2014, ss.529-537, (Tam Metin Bildiri)

15. Turizm Destinasyon İmajının (TDİ) Uluslararası Tüketici Davranışına Etkisi

17. Ulusal Pazarlama Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, ss.417-436, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Aile İşletmelerinde Başarılı Bir Devir Sürecinin Planlanması: NEXT Projesi

5. Aile İşletmeleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Nisan 2012, ss.245-258, (Tam Metin Bildiri)

17. Investigation On Turkish Consumers’ Ecological Purchasing Behaviours On Cities Basis In Terms Of The Demographic Variables

The 1 st International Symposium On Environment and Forestry, Trabzon, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2010, ss.1575-1609, (Tam Metin Bildiri)

18. Ambush Marketing: A Research to Specify Consumer’s Knowledge About Ambush Marketing

What Others Manifest? The World Economy in the Theoretical Turbulence of Global Financial Crisis, Gümüşhane, Türkiye, 3 - 05 Haziran 2010, ss.269-281, (Tam Metin Bildiri)

20. Genç Türk Tüketicilerinin Satın Alma Davranışlarında Kültürü Oluşturan Öğelerin Etkilerinin Araştırılması: Doğu Karadeniz Bölgesi Örneği

6. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Calalabat, Kırgızistan, 25 - 28 Mayıs 2008, ss.1013-1035, (Tam Metin Bildiri)

21. Çevreye Duyarlı Pazarlama Anlayışı İle İlgili Kuramsal Bir Çalışma

I. Karadeniz’de Sanayileşme ve Çevre Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2007, ss.427-442, (Tam Metin Bildiri)

22. KOBİ’lerde Yeşil Pazarlama Uygulamaları

3. KOBİ’ler ve Verimlilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2006, ss.325-338, (Tam Metin Bildiri)

23. İşletme Kültürü Yardımıyla Ülkemiz Ormancılık Sektörü Yönetim Seçeneklerine İlişkin Strateji Ve Politikalar

1. Çevre Ve Ormancılık Şurası, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Mart 2005, ss.1763-1772, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. Orman Köylerinin Kalkındırılması Sürecinde Halkla İlişkilerin Önemi

II. Ulusal Karadeniz Ormancılık Kongresi, Artvin, Türkiye, 15 - 18 Mayıs 2002, ss.144-150, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. İşletme Kültürü: Türkiye Ormancılığında İşletme Kültürünün Sorgulanması ve Kültürel Değişim

I. Ulusal Ormancılık Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Mart 2001, ss.326-342, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

27. Pazarlama Anlayışındaki Gelişmeler ve Yeşil Pazarlama

KTÜ Orman Fakültesi Seminerleri, Trabzon, Türkiye, 01 Mart 2001, ss.202-214, (Tam Metin Bildiri)

28. An Investigation Of The Roles Of Household Individuals On The Furniture Consumers Behaviour

XXI IUFRO Dünya Ormancılık Kongresi, Kuala Lumpur, Malezya, 7 - 12 Ağustos 2000, ss.263, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 23

1. TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİNDE DİJİTALLEŞME: EĞİLİMLER, HEDEFLER VE ZORLUKLAR

SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE YENİ KAVRAMLAR VE İLERİ ÇALIŞMALAR, Prof. Dr. Osman YILMAZ, Editör, All Sciences Academy, Konya, ss.332-369, 2025 Creative Commons License

3. Cumhuriyetin 100. Yılında Türkiye’nin Uluslararası Turizm Destinasyon İmajı

Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Alanındaki Gelişmelere Akademik Çözümlemeler, Şahin KARABULUT, Editör, YAZ, Afyonkarahisar, ss.113-122, 2023

4. Marketing Approach for Non-Profit Organizations

Handbook of Research on Managerial Solutions in Non Profit Organizations, Vojko Potocan, Mustafa C. Üngan, Zlatko Nedelko, Editör, IGI-Global, Hershey PA, ss.156-181, 2017

5. OF İlçesinin Sosyo-Ekonomik Yapısı

Başlangıçtan Günümüze Her Yönüyle OF, Prof. Dr. Hikmet ÖKSÜZ, Prof. Dr. A. Mevhibe COŞAR, Editör, Karadeniz Teknik Üniversitesi Yayınları, Trabzon, ss.353-373, 2016

6. Marketing Approach for Non-Profit Organizations

Handbook of Research on Managerial Solutions in Non-Profit Organizations, Potocan V., Ünğan M.C., Nedelko Z., Editör, Igı Global Publications, Hershey, ss.156-181, 2016

7. Marketing Approach for Non-Profit Organizations

Handbook of Research on Managerial Solutions in Non-Profit Organizations, Potocan V., Ünğan M.C., Nedelko Z., Editör, Igı Global Publications, Hershey, ss.156-181, 2016

8. Chapter 8: Marketing Approach for Non-Profit Organizations

Handbook of Research on Managerial Solutions in Non Profit Organizations, Vojko Potocan (University of Maribor, Slovenia), Mustafa C. Ünğan (Sakarya University, Turkey) and Zlatko Nedelko (University of Maribor, Slovenia), Editör, IGI GLOBAL, Hershey,PA, ss.156-181, 2016

9. Marketing Approach for Non-Profit Organizations

Handbook of Research on Managerial Solutions in Non Profit Organizations, Vojko Potocan,Mustafa C. Ünğan,Zlatko Nedelko, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.156-181, 2016

10. OF İlçesinin Sosyo-Ekonomik Yapısı

Başlangıçtan Günümüze Her Yönüyle OF, Hikmet Öksüz, Mevhibe Coşar, Veysel Usta, Editör, Karadeniz Teknik Üniversitesi Yayınları, Trabzon, ss.217-236, 2016

11. Karadeniz T eknik Üniversitesinde Yenilik ve Girişimcilik Alanlarında Kapasite Artırılmasına Yönelik Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi Kampüsü Modeli TÜBİTAK 1601

Karadeniz Teknik Üniversitesi Yayınları- Kuruluşunun 60. Yılında Karadeniz Teknik Üniversitesinde Kurumsal Üniversite-Sanayi İş Birliği, Prof.Dr. Ersan BOCUTOĞLU Öğr. Gör. Ali Haydar DOĞU, Editör, Karadeniz Teknik Üniversitesi Yayınları, Trabzon, ss.173-183, 2015 Creative Commons License

12. Karadeniz Teknik Üniversitesi’nde Yenilik ve Girişimcilik Alanlarında Kapasite Artırılmasına Yönelik Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi Kampüsü Modeli: TÜBİTAK-1601

Kuruluşunun 60. Yılında KTÜ’de Kurumsal Üniversite-Sanayi İşbirliği, Bocutoğlu, E., Doğu, A. H., Editör, Karadeniz Teknik Üniversitesi Yayınları, Trabzon, ss.120-140, 2015

13. Karadeniz Teknik Üniversitesi 2014-2018 Stratejik Planı ve Kurumsal Üniversite-Sanayi İlişkileri

Kuruluşunun 60 Yılında Karadeniz Teknik Üniversitesinde Kurumsal Üniversite Sanayi İş Birliği, Ersan Bocutoğu, Ali Haydar Doğu, Editör, KTÜ, Trabzon, ss.125-146, 2015

14. Karadeniz Teknik Üniversitesi’nde Yenilik ve Girişimcilik Alanlarında Kapasite Artırılmasına Yönelik Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi Kampüsü Modeli: TÜBİTAK-1601

Kuruluşunun 60. Yılında KTÜ’de Kurumsal Üniversite-Sanayi İşbirliği, Bocutoğlu, Ersan ve Doğu, Ali Haydar, Editör, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Trabzon, ss.120-140, 2015

15. Electronic Word-of-Mouth: Factors Affecting Consumer Review Writing Behavior on Electronic Platforms

Handbook Of Research On Effective Marketing In Contemporary Globalism, Christiansen, B., Yıldız, S., Yıldız, E., Editör, Igı Global Publications, Newyork, ss.223-276, 2014

16. Electronic Word-of-Mouth: Factors Affecting Consumer Review Writing Behavior onElectronic Platforms

Handbook Of Research On Effective Marketing In Contemporary Globalism, Christiansen, B., Yıldız, S., Yıldız, E.,, Editör, IGI Global, New York, ss.223-276, 2014

17. Nihai Tüketicilerin Satınalma Davranışları ve Ticari ve Kurumsal Müşterilerin Satınalma Davranışları

Pazarlamanın Temelleri: Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı, Önce, A. G., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.75-105, 2013

18. Nihai Tüketicilerin Satınalma Davranışları ve Ticari ve Kurumsal Müşterilerin Satınalma Davranışları

Pazarlamanın Temelleri: Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı, Önce, Günal, Editör, Nobel, Ankara, ss.75-105, 2013

22. Yeni Ekonomi ve Değişen Pazarlama Anlayışı

Eskiyeni Ekonomi, Prof. Dr. Adem KALÇA, Editör, Element Yayınları, İstanbul, ss.155-170, 2008
Bilirkişi Raporları 1
Metrikler

Yayın

125

Yayın (WoS)

21

Yayın (Scopus)

22

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

3

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

31

Proje

16

Tez Danışmanlığı

42

Açık Erişim

21
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları