SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türkiye İlaç Endüstrisi Satış Tahmini Araştırması
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.71-102, 2011 (SSCI)
Türkiye’de Ormancılık Örgütündeki Yöneticilerin Profillerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, sa.1, ss.197-218, 2010 (SCI-Expanded)
XDSL Genişbant Ağ Teknolojisi Ürünlerinin Türkiye’de Yayılımı ve Bass Yenileşim Yayılma Modeli Gerçeklemesinin Araştırılması
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.367-383, 2009 (SCI-Expanded)
Devlet Orman İşletmeleri’nde Pazarlama Performans Ölçümü: Doğu Karadeniz Bölgesi Örneği
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik
, cilt.42, sa.2, ss.13-27, 2007 (SCI-Expanded)
Kooperatiflerde Fiyatın Müşteri Sadakati Üzerine Etkisine İlişkin Bir Model Önerisi: Bir Tarım Satış Kooperatifi Üyesi Olarak Fiskobirlik Örneği
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik
, cilt.42, sa.1, ss.1-21, 2006 (SCI-Expanded)
Yeni Ürün Geliştirme Sürecinde Aşama Eşiği Yöntemiyle Süreç Performans Değerlemesi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.435-452, 2006 (SSCI)
Yeni Ürün Geliştirme Sürecinin Başarısında Etkili Olan Faktörler: Bir Uygulama
Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, sa.24, ss.133-147, 2005 (SSCI)
Critical Success Factors in New Product Development
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.405-419, 2005 (SSCI)
Üretim/Pazarlama Bölümleri Arasındaki Uyumun Firmaların Rekabetçi Yapısı ve Kar Potansiyeli Üzerindeki Etkisi
Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.21-39, 2004 (SCI-Expanded)
Measuring the Marketing Performances of State Nurseries in Turkey: Examples of Eastern Anatolia and Black Sea Region Nurseries
TURKISH JOURNAL OF AGRICULTURE AND FORESTRY
, cilt.28, sa.6, ss.443-456, 2003 (SCI-Expanded)
Kafkas Üniversitesi-Artvin Orman Fakültesi Öğrencilerinin Sosyo-Ekonomik Yapısını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Artvin Çoruh Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.75-82, 2001 (SCI-Expanded)
Türkiye'de Bazı Orman Mühendisliği Bölümü Öğrencilerinin Sosyo-Ekonomik Özellikleri Üzerine Karşılaştırmalı Bir Analiz
İstanbul Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi
, cilt.51, sa.2, ss.53-67, 2001 (SCI-Expanded)
Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluşlarda Pazarlama ve Önemi
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.12, ss.105-114, 1997 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İLİŞKİSEL PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN İNOVASYON STRATEJİLERİNE ETKİSİ
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.42, ss.1343-1367, 2021 (Hakemli Dergi)
Türkiye Su Ürünleri Sektörünün Rekabet Edebilirliğinin Porter’ın Elmas Modeli ile Değerlendirilmesi
Menba Kastamonu Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.34-45, 2021 (Hakemli Dergi)
İşletmeler İçin İnternet Tabanlı Pazarlama Planı Yazılımı Geliştirilmesine Yönelik Tasarım Tabanlı Bir Araştırma
Nitel Sosyal Bilimler
, cilt.2, sa.2, ss.182-207, 2020 (Hakemli Dergi)
A GRUBU SEYAHAT ACENTALARINDA BİLGİ TEKNOLOJİLERİNİN KULLANIMINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: ANTALYA ÖRNEĞİ
Küresel İktisat ve İşletme Çalışmaları Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.40-51, 2019 (Hakemli Dergi)
AİDİYET OLGUSUNUN DESTİNASYON MARKA KİŞİLİĞİ ALGISINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.19, ss.243-259, 2017 (Hakemli Dergi)
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN TÜKETİCİ VE OTELLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Turizm ve Araştırma Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.1-25, 2017 (Hakemli Dergi)
Firmaların Pazarlama Faaliyet Performans Düzeylerinin Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleri İle Karşılaştırmalı Analizi
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.113-136, 2017 (Hakemli Dergi)
AİDİYET OLGUSUNUN DESTİNASYON MARKA KİŞİLİĞİ ALGISINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.19, ss.243-259, 2017 (Hakemli Dergi)
Kuyumculuk Sektörünün Porter in Beş Güç Modeli İle Rekabetçilik Analizi Trabzon İli Örneği
Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.11, ss.47-68, 2016 (Hakemli Dergi)
Kuyumculuk Sektörünün Porter ın Beş Güç Modeli İle Rekabetçilik Analizi Trabzon İli Örneği
KTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.11, ss.47-68, 2016 (Hakemli Dergi)
WEB TEKNOLOJİLERİNİN E-TİCARET ORTAMLARINDA KULLANIMI İLE İLGİLİ İÇERİK ANALİZİ: TÜRKİYE’DEKİ İLK 500 E-TİCARET SİTESİ
KTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.10, ss.263-284, 2015 (Hakemli Dergi)
Fish Consumption Preferences of Consumers in Trabzon, Turkey
Yunus Arastirma Bülteni
, sa.1, ss.45-57, 2015 (Scopus)
Fish Consumption Preferences of Consumers in Trabzon
Yunus Araştırma Bülteni
, cilt.15, sa.2, ss.45-57, 2015 (Hakemli Dergi)
Web Teknolojilerinin E-TicaretOrtamlarında Kullanımı İle İlgili İçerik Analizi: Türkiye’deki İlk 500 E-Ticaret Sitesi
KTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.10, ss.263-284, 2015 (Hakemli Dergi)
Turkey’s Image as a Tourist Destination in Northern Europe
International Journal of Advances in Management, Economics and Entrepreneurship
, cilt.1, sa.4, ss.1-8, 2014 (Hakemli Dergi)
Perceived Image Of Spain and Germany as a Tourist Destination For Dutch Travelers
Journal of Economics, Business and Management
, cilt.1, sa.1, ss.85-89, 2013 (Hakemli Dergi)
Sosyal Pazarlamaya Eleştirel Bir Yaklaşım
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, sa.25, ss.12-19, 2008 (Hakemli Dergi)
Satış Noktası Tutundurma Araçlarının Tüketicilerin Kolayda Mal Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.24, ss.110-134, 2008 (Hakemli Dergi)
Country Image Effect on Customer Loyalty Model
International Research Journal of Innovative Marketing
, cilt.3, sa.2, ss.44-62, 2007 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Termal Turizm Pazarlamasında Müşteri Sadakatine Yönelik Yapısal Bir Model Önerisi
Üçüncü sektör kooperatifçilik dergisi
, cilt.42, sa.2, ss.28-40, 2007 (Hakemli Dergi)
Effects of Image and Advertising Efficiency on Customer Loyalty and Antecendents of Loyalty: Turkish Banks Sample
International Research Journal of Banks and Bank Systems
, cilt.2, sa.1, ss.56-78, 2007 (Hakemli Dergi)
Effects of Image and Advertising Effıciency on Customer Loyalty and Antecendents of Loyalty: Turkish Banks Sample
Banks and Banks Systems
, cilt.2, sa.1, ss.56-83, 2007 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Devlet Orman İşletmelerinde Pazarlama Anlayışını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Gazi Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.244-261, 2006 (Hakemli Dergi)
Pazarlama Modellerinin Testinde Kullanılabilecek Yapısal Eşitlik Modeli (YEM) Üzerine Kavramsal Bir İnceleme
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.63-84, 2006 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Orman Kaynaklarının Durumu ve Tıbbi Bitkilerin Ticareti Üzerine Bir Değerlendirme
Orman ve Ekonomi
, sa.8, ss.7-14, 2003 (Hakemli Dergi)
Contrastive Analysis of Turkish Forestry Faculty Students’ Social, Economic and Cultural Characteristics
Gazi Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi
, cilt.2, ss.146-156, 2002 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Sosyo-Kültürel Özellikleri ve Gelir-Harcama Yapısı: K.T.Ü. Orman Fakültesi Örneği
Pazarlama Dünyası
, ss.50-57, 2002 (Hakemli Dergi)
Mobilya Satınalmada Tüketici Davranışının Oluşum Sürecinde Aile Bireylerinin Rolleri Üzerine Bir Araştırma
Laminart
, sa.16, ss.124-130, 2001 (Hakemsiz Dergi)
Fidanlıklarda Pazarlama Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi
Orman Mühendisliği
, sa.12, ss.18-23, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
A RESEARCH TO DETERMINE CONSUMER BEHAVIORS OF ARAB TOURISTS COMING TO TRABZON
13. International Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Türkiye, 18 Ekim 2022, ss.42-53
Trabzon'a Gelen Arap Turistlerin Tüketici Davranışlarını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
13. İslami Pazarlama Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 Ekim 2022, ss.42-43
Youtube Vloggers in Content Marketing as An Innovative Marketing Method: A Research on Personal Care Products
Innovation and Global Issues in Social Sciences, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.365-380
Giyilebilir Teknolojiye İlişkin Tüketici Tutumu ve Daha Fazla Ödeme Eğilimi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.98
Yabancı Basında Çıkan Haberlerin Turizme Etkisi
Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2017, ss.69-70
Bir Pazarlama Yöntemi Olarak İçerik Pazarlamada Youtube Vloggerları: Kişisel Bakım Ürünleri Üzerine Bir Araştırma
Innovation and Global Issues in Social Sciences, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.365-380
Olumsuz Değerlendirilme Korkusu İle Ani-Kompulsif Satınalma Davranışı İlişkisinde Yatay Bireysellik ve/veya Normatif Uyumluluğun Olası Etkilerinin İncelenmesi
International Congress on Vocational and Technical Sciences, Batumi, Gürcistan, 8 - 10 Nisan 2017, ss.149
Kümelenen Kobiler İçin Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Faaliyetlerinin Önemi: Kayseri Organize Sanayi Bölgesi Mobilya İş Kümesinde Bir Uygulama
İnovasyon 2023, Elazığ, Türkiye, 24 - 25 Nisan 2015, ss.168-180
Fish Consumption Preferences Of Consumers in Trabzon Province, Turkey
FABA 2014: International Symposium on Fisheries and Aquatic Sciences, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2014, ss.1
Co-Marketing Strategy and Developing New Products: A Case of Trabzon Local Tourism Destinations
Global Interdisciplinary Business Economics Advancement Conference (GIBA), Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Mayıs 2014, ss.529-537
The Impact Of Product-Country Image (PCI) On Consumers’ Behavioral Intentions: A Conjoint Analysis Of Swedish and Dutch Consumers’ Perception Of Turkish Products
European Conference on Social and Behavioral Sciences, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.106-118
Turizm Destinasyon İmajının (TDİ) Uluslararası Tüketici Davranışına Etkisi
17. Ulusal Pazarlama Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, ss.417-436
Investigation On Turkish Consumers’ Ecological Purchasing Behaviours On Cities Basis In Terms Of The Demographic Variables
The 1 st International Symposium On Environment and Forestry, Trabzon, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2010, ss.1575-1609
Ambush Marketing: A Research to Specify Consumer’s Knowledge About Ambush Marketing
What Others Manifest? The World Economy in the Theoretical Turbulence of Global Financial Crisis, Gümüşhane, Türkiye, 3 - 05 Haziran 2010, ss.269-281
Küresel Isınma Giyim Sektörü Pazarlama Faaliyetleri İçin Tehdit Mi? Fırsat Mı?: Doğu Karadeniz Bölgesi’ndeki Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Adana, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008, ss.457-476
Genç Türk Tüketicilerinin Satın Alma Davranışlarında Kültürü Oluşturan Öğelerin Etkilerinin Araştırılması: Doğu Karadeniz Bölgesi Örneği
6. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Calalabat, Kırgızistan, 25 - 28 Mayıs 2008, ss.1013-1035
Çevreye Duyarlı Pazarlama Anlayışı İle İlgili Kuramsal Bir Çalışma
I. Karadeniz’de Sanayileşme ve Çevre Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2007, ss.427-442
KOBİ’lerde Yeşil Pazarlama Uygulamaları
3. KOBİ’ler ve Verimlilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2006, ss.325-338
İşletme Kültürü Yardımıyla Ülkemiz Ormancılık Sektörü Yönetim Seçeneklerine İlişkin Strateji Ve Politikalar
1. Çevre Ve Ormancılık Şurası, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Mart 2005, ss.1763-1772
İşletme Kültürü Yardımıyla Ülkemiz Ormancılık Sektörü Yönetim Seçeneklerine İlişkin Strateji ve Politikalar
Çevre ve Ormancılık Şürası, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Mart 2005, ss.1763-1772
Orman Köylerinin Kalkındırılması Sürecinde Halkla İlişkilerin Önemi
II. Ulusal Karadeniz Ormancılık Kongresi, Artvin, Türkiye, 15 - 18 Mayıs 2002, ss.144-150
İşletme Kültürü: Türkiye Ormancılığında İşletme Kültürünün Sorgulanması ve Kültürel Değişim
I. Ulusal Ormancılık Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Mart 2001, ss.326-342
Pazarlama Anlayışındaki Gelişmeler ve Yeşil Pazarlama
KTÜ Orman Fakültesi Seminerleri, Trabzon, Türkiye, 01 Mart 2001, ss.202-214
An Investigation Of The Roles Of Household Individuals On The Furniture Consumers Behaviour
XXI IUFRO Dünya Ormancılık Kongresi, Kuala Lumpur, Malezya, 7 - 12 Ağustos 2000, ss.263
Kuşburnu Ürünlerinin Pazarlanmasında Karşılaşılabilecek Sorunlara İlişkin Bir Değerlendirme (Gümüşhane Gümüşsuyu Gıda Sanayi A.Ş. Örneği)
Kuşburnu Sempozyumu, Gümüşhane, Türkiye, 6 - 08 Haziran 1996, ss.357-368
Kitap & Kitap Bölümleri
OF İlçesinin Sosyo-Ekonomik Yapısı
Başlangıçtan Günümüze Her Yönüyle OF, Prof. Dr. Hikmet ÖKSÜZ, Prof. Dr. A. Mevhibe COŞAR, Editör, Karadeniz Teknik Üniversitesi Yayınları, Trabzon, ss.353-373, 2016
OF İlçesinin Sosyo-Ekonomik Yapısı
Başlangıçtan Günümüze Her Yönüyle OF, Hikmet Öksüz, Mevhibe Coşar, Veysel Usta, Editör, Karadeniz Teknik Üniversitesi Yayınları, Trabzon, ss.217-236, 2016
Karadeniz Teknik Üniversitesi’nde Yenilik ve Girişimcilik Alanlarında Kapasite Artırılmasına Yönelik Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi Kampüsü Modeli: TÜBİTAK-1601
Kuruluşunun 60. Yılında KTÜ’de Kurumsal Üniversite-Sanayi İşbirliği, Bocutoğlu, E., Doğu, A. H., Editör, Karadeniz Teknik Üniversitesi Yayınları, Trabzon, ss.120-140, 2015
Karadeniz Teknik Üniversitesi’nde Yenilik ve Girişimcilik Alanlarında Kapasite Artırılmasına Yönelik Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi Kampüsü Modeli: TÜBİTAK-1601
Kuruluşunun 60.
Yılında KTÜ’de Kurumsal Üniversite-Sanayi İşbirliği, Bocutoğlu, Ersan ve Doğu, Ali Haydar, Editör, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Trabzon, ss.120-140, 2015
Karadeniz Teknik Üniversitesi 2014-2018 Stratejik Planı ve Kurumsal Üniversite-Sanayi İlişkileri
Kuruluşunun 60 Yılında Karadeniz Teknik Üniversitesinde Kurumsal Üniversite Sanayi İş Birliği, Ersan Bocutoğu, Ali Haydar Doğu, Editör, KTÜ, Trabzon, ss.125-146, 2015
Electronic Word-of-Mouth: Factors Affecting Consumer Review Writing Behavior on Electronic Platforms
Handbook Of Research On Effective Marketing In Contemporary Globalism, Christiansen, B., Yıldız, S., Yıldız, E., Editör, Igı Global Publications, Newyork, ss.223-276, 2014
Electronic Word-of-Mouth: Factors Affecting Consumer Review Writing Behavior onElectronic Platforms
Handbook Of Research On Effective Marketing In Contemporary Globalism, Christiansen, B., Yıldız, S., Yıldız, E.,, Editör, IGI Global, New York, ss.223-276, 2014
Nihai Tüketicilerin Satınalma Davranışları ve Ticari ve Kurumsal Müşterilerin Satınalma Davranışları
Pazarlamanın Temelleri: Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı, Önce, A. G., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.75-105, 2013
Nihai Tüketicilerin Satınalma Davranışları ve Ticari ve Kurumsal Müşterilerin Satınalma Davranışları
Pazarlamanın Temelleri: Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı, Önce, Günal, Editör, Nobel, Ankara, ss.75-105, 2013
Trabzon Esnaf ve Sanatkârlarına Genel Bir Bakış
Sakarya, Trabzon, 2012
Trabzon Esnaf ve Sanatkarlarına Genel Bir Bakış
Sakarya Matbaacılık, Trabzon, 2012
Türkiye Ormancılık Teşkilatında İşletme Kültürünü Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Ormancılık Ve Tabiatı Koruma Vakfı Yayını, Ankara, 2009
Yeni Ekonomi ve Değişen Pazarlama Anlayışı
Eskiyeni Ekonomi, Prof. Dr. Adem KALÇA, Editör, Element Yayınları, İstanbul, ss.155-170, 2008
Türkiye Ormancılık Teşkilatının Örgüt KültürünüBelirlemeye Yönelik Bir Çalışma
KTÜ Orman Fakültesi, T, 2000
Bilirkişi Raporları
Öğretim Üyeliğine Atama
Adliye, ss.6, Rize, 2015
Diğer Yayınlar
Tarihi Perspektif Yönüyle Kitler
Diğer, ss.6-12, 2003