Yayınlar & Eserler

Makaleler 79
Tümü (79)
SCI-E, SSCI, AHCI (52)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (53)
ESCI (1)
Scopus (60)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (13)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 37

2. Maddenin özellikleri ünitesine yönelik bilimsel düşünme alışkanlıkları ölçeğinin geliştirilmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1929-1931, (Özet Bildiri)

6. A thematic review of studies into the effectiveness of scientific inquiry on problem solving skills: Needs, aims, methods, general knowledge claims and implications.

Third International Conference ”Education across borders: Education and research Across Time and Space”, Ohrid, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2017, ss.649-658, (Tam Metin Bildiri)

8. Topluma hizmet uygulamaları dersi hedeflenen amaçlarına hizmet etmekte midir? (Does “community service practices” course serve for the targeted aims?)

IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia (IMCOFE), Roma, İtalya, 23 - 25 Ağustos 2017, ss.38, (Tam Metin Bildiri)

11. The effect of technology embedded scientific inquiry on pre-service teachers’ competencies of innovative technology fluency

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1602-1604, (Özet Bildiri)

12. Bilimsel düşünme alışkanlıklarına yönelik Türk atasözlerinin örneklendirilmesi

VI. Uluslar arası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.38, (Özet Bildiri)

13. Improving elementary student teachers’ self-efficacy of technology embedded scientific inquiry: A case of environmental chemistry course

10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.38, (Özet Bildiri)

14. Examining lower secondary school students’ drawings of science course

International Conference on Social Sciences and Humanities, Üsküp, Makedonya, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.191, (Özet Bildiri)

15. Examining Lower Secondary School Students' Drawings of Science Course

International Conference on Social Sciences and Humanities, Skopje, Makedonya, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.191, (Özet Bildiri)

16. Improving elementary student teachers’ conceptual understanding of ‘environmental chemistry’ concepts/issue via technology-embedded scientific inquiry

International Conference on Social Sciences and Humanities, Üsküp, Makedonya, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.160, (Özet Bildiri)

17. Öğretmen adaylarının hazırladıkları çevre kimyası projelerinin bilimsel araştırma yeterlikleri açısından analizi

IV: Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.80, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Teknoloji destekli bilimsel araştırma: Çevre kimyası dersi örneği

27. Ulusal Kimya Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 23 - 28 Ağustos 2015, ss.28, (Özet Bildiri)

19. Fen bilgisi öğretmen adaylarının çevre kimyası kavramlarıyla ilgili görüşleri

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.38, (Özet Bildiri)

20. Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Bilimsel Araştırmaya Yönelik Görüşleri

III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.38, (Özet Bildiri)

22. Investigating senior science student teachers’ conceptions of ‘environmental chemistry’ issues: A preliminary study

14th Annual International Conference on Education, Atina, Yunanistan, 21 - 24 Mayıs 2012, ss.38, (Özet Bildiri)

24. Teknoloji Destekli Bilimsel Araştırma (TEDBA) Modeli: İçilebilir Su Örneği

9. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 31 Mart 2012, ss.38, (Özet Bildiri)

25. Analyzing senior science student teachers' environmental research projects of scientific inquiry: a preliminary study

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.379-383, (Tam Metin Bildiri) identifier

26. Identifying teachers’ competencies of methods and techniques on “science and technology” course

World Conference on New Trends in Science Education, İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.39, (Özet Bildiri)

27. Determining senior preservice primary school teachers’ subject matter knowledge of environmental pollution

World Conference on New Trends in Science Education, İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.40, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

28. A thematic review of technology embedded sciencific inquiry

World Conference on New Trends in Science Education, İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.38, (Özet Bildiri)

29. Kimya Öğretiminde Analojilerin Kullanımı: Temas Yüzeyi ve Karıştırmanın Çözünürlüğe Etkisi Örneği

II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, ss.39, (Özet Bildiri)

30. Kimya Tutum ve Deneyimleri Anketinin Türkçeye Uyarlanması

II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, ss.40, (Özet Bildiri)

31. REACT Stratejisine Yönelik Bir Uygulama Örneği: Asit ve Bazlar Örneği

II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, ss.38, (Özet Bildiri)

32. Nature of science versus nature of engineering: First year engineering students’ views of science and engineering relations.

European Science Education Research Association 2009 Conference, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, ss.269-275, (Tam Metin Bildiri)

33. Kimya Öğretiminde Kullanılabilecek Öğretim Etkinliklerinin Geliştirilme Sürecine İlişkin Bir Öneri

MEB Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı, Ortaöğretimde Yeniden Yapılanma Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2004, ss.124-142, (Tam Metin Bildiri)

34. İyonik Bağla İlgili Öğrencilerin Sahip Oldukları Yanlış Anlamalar

XVII. Ulusal Kimya Kongresi, İstanbul, Türkiye, 8 - 11 Eylül 2003, ss.38, (Özet Bildiri)

35. Öğrencilerin Bazı Kimya Kavramlarını Anlama Seviyelerinin Karşılaştırılması

2000’li Yıllarda Birinci Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.97-98, (Özet Bildiri)

36. Gazlar Konusu İle İlgili Bilgisayar Destekli Öğretim Yazılımlarının Yeterliliklerinin Araştırılması

Yeni Bin Yılın Başında Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.221-228, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

1. Innovative Technologies-Embedded Scientific Inquiry Practices: Socially Situated Cognition Theory

Strategies for Deep learning with Digital Technology: Theories and Practices in Education, Robert Zheng, Editör, Nova Science Publishers, New York, ss.269-304, 2018

2. Fen Bilimlerinde STEM Uygulamaları

Kuramdan Uygulamaya STEM Eğitimi, Çepni S., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.285-345, 2017

3. Kimya öğretiminde REACT stratejisi ve uygulama örnekleri

Kimya Öğretimi: Öğretmen Eğitimcileri, Öğretmenler ve Öğretmen Adayları için İyi Uygulama Örnekleri, Alipaşa Ayas, Mustafa Sözbilir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.247-261, 2015

4. Issues in Turkish upper secondary science education: A jigsaw puzzle game

Issues In Upper Secondary Science Education: Comparative Perspectives, Vlaardingerbroek, B., Taylor, N. , Editör, Palgrave Macmillan, New York, ss.229-241, 2014

6. Egitimin Tarihsel Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Özmen, H., Ekiz, D., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.110-123, 2013

7. An overview of formal and non-formal health education in Turkey

Health Educatıon in Context: An International Perspective on the Development of Health Education in Schools and Local Communities, Taylor, N., Littledyke, M., Quinn, F., Coll, R.K., Editör, Sense Publishers Editions Rodopi B.V., A.W. Rotterdam, ss.57-66, 2012

8. A Critical Evaluation of the University Entrance Examination (ÖSS) in Turkey: A Two-Edged Sword

Getting Into Varsity – Comparability, Convergence and Congruence, Vlaardingerbroek, B., Taylor, N. , Editör, Cambria Press Inc., New York, ss.187-196, 2010

9. An Integrated Model for Environmental Education in Turkey

An International Perspective of the Development and Implementation of Environmental Education and its Impact on Student Knowledge, Attitudes and Behaviour, Taylor, N., Coll, R.K., Littledyke, M., Eames, C., Editör, Sense Publishers Editions Rodopi B.V., Aw Rotterdam, ss.109-122, 2009 Sürdürülebilir Kalkınma

10. A Critical Review of the Development of the Turkish Science Curriculum

Science Education in Context: An International Examination of the Influence of Context on Science Curricula Development and Implementation, Coll, R.K., Taylor, N., Editör, Sense Publishers Editions Rodopi B.V., Aw Rotterdam, ss.161-174, 2008
Metrikler

Yayın

129

Yayın (WoS)

54

Yayın (Scopus)

60

Atıf (WoS)

866

H-İndeks (WoS)

18

Atıf (Scopus)

925

H-İndeks (Scopus)

19

Proje

12

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları